Συχνός επισκέπτης στα ελληνικά αεροδρόμια το επίμαχο μοντέλο της Boeing

0

Συχνός επισκέπτης στα ελληνικά αεροδρόμια, αλλά και το Ελ. Βενιζέλος είναι το επίμαχο μοντέλο της Boeing για το οποίο, κατόπιν της σχετικής απόφασης του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορία (EASA), στον απόηχο της συντριβής του μοιραίου αεροσκάφους των Ethiopian Airlines, «έκλεισε» ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος.

Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών «πετάει» στην Ελλάδα με ξένες αεροπορικές εταιρείες που περιλαμβάνουν στον στόλο τους το Boeing 737-8 MAX και 737-9 MAX, ενώ δεν υφίσταται ελληνική αεροπορική εταιρεία αδειοδοτημένη από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που να διαθέτει στον στόλο της αεροσκάφη των εν λόγω τύπων. Τη σχετική ανακοίνωση έκανε επίσημα η ΥΠΑ, ενώ και ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφοράς, η Aegean η οποία πέρυσι προχώρησε σε συμφωνία για την ανανέωση του στόλου της, έκλεισε με την Airbus την παραγγελία -μαμούθ των 30+ 12 αεροσκαφών, αναφέρει το newmoney.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι βάσει της συμφωνίας η Aegean θα αποκτήσει 30 συνολικά αεροσκάφη (συμπεριλαμβανομένων και των κινητήρων) νέας γενιάς της οικογένειας Α320neo, δύο τύπων A320neo και Α321neo, με δικαίωμα προαίρεσης για 12 επιπλέον αεροσκάφη. Το σύνολο της αξίας σε τιμές καταλόγου της επένδυσης για τα ως άνω αναφερόμενα 42 αεροσκάφη ανέρχεται σε περίπου 5 δισ. δολάρια (εντούτοις, οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως εξασφαλίζουν σημαντικές εκπτώσεις από τις τιμές καταλόγου, οι οποίες υπόκεινται σε αυστηρές ρήτρες εμπιστευτικότητας).

Aπό την πλευρά της, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια των πτήσεων και εναρμονισμένη πλήρως με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και Κανονισμούς, μετά και τη σχετική οδηγία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας Αεροπορίας (EASA) απαγόρευσε ήδη από χθές, 12 Μαρτίου 2019 τις πτήσεις των αεροσκαφών τύπου Boeing 737-8 MAX και 737-9 MAX στον ελληνικό εναέριο χώρο.

Είχε προηγηθεί η απόφαση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), να κλείσει τον εναέριο χώρο στα Boeing 737 MAX 8 και 9, που θα πετούσαν προς, από και εντός της ΕΕ, είτε ανήκουν σε ευρωπαϊκές εταιρείες ή προέρχονται από τρίτες χώρες.

Share.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ