Ο στρατηγικός σχεδιασμός του Κυριάκου Μητσοτάκη για τον Τουρισμό

0

Μετά την θετική αντιμετώπιση της πρώτης φάσης της πανδημίας, με την αναγνώριση και τα εύσημα από την διεθνή κοινότητα να έχουν δημιουργήσει ένα θετικό κλίμα για τη χώρα, η Κυβέρνηση αντιμετωπίζει το κεφάλαιο «Τουρισμός» με ιδιαίτερη φροντίδα αλλά πολύ περισσότερο με μία συγκεκριμένη στρατηγική στόχευση: Από τη μία πλευρά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης πιστεύει ότι αυτό το καλοκαίρι χρειάζεται να επιτευχθεί η ελαχιστοποίηση των απωλειών, δηλαδή, να μείνουν ζωντανές οι επιχειρήσεις και να διαφυλαχθούν οι θέσεις εργασίας. Ταυτόχρονα να διασφαλίσουν η Κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο ότι τα έσοδα από τον ΦΠΑ δεν θα αποκλίνουν αισθητά φέτος στη σκιά της πανδημίας σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.

Από την άλλη πλευρά, ο δεύτερος στόχος είναι στρατηγικός: Να μπορέσει η Κυβέρνηση να μεγιστοποιήσει τα οφέλη από την επιτυχή διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, ώστε ο τουρισμός να ανασυνταχθεί και να επανέλθει δυναμικά στην ανάπτυξη από τις αρχές του 2021.

Στην παρούσα φάση δίνεται προτεραιότητα να δημιουργηθούν εκείνες οι προϋποθέσεις «για να χαρούν την Ελλάδα όσο το δυνατόν περισσότεροι επισκέπτες σε συνθήκες πλήρους ασφάλειας, αλλά να γνωρίσουν και οι Έλληνες περισσότερους νέους προορισμούς».

Όπως τονίζουν αρμόδια κυβερνητικά στελέχη, «θέλουμε οι ξένοι που θα ταξιδέψουν εδώ να μείνουν ικανοποιημένοι από τη διαμονή στον τόπο μας, να γίνουν πρεσβευτές της ομορφιάς του στις χώρες τους και να επιστρέψουν πάλι με νέα όρεξη και ορμή του χρόνου». Σε κάθε περίπτωση ο τουρισμός συνιστά την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας και στόχος του Πρωθυπουργού είναι να κερδίσει αυτό το στοίχημα πάση θυσία.

Share.

Comments are closed.