• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Έρευνα: Με €40 λιγότερα το μήνα για τις βασικές ανάγκες οι Έλληνες
Επιχειρήσεις

Έρευνα: Με €40 λιγότερα το μήνα για τις βασικές ανάγκες οι Έλληνες

3 Απριλίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σαράντα ευρώ λιγότερα δαπανούν τον μήνα στο Σούπερ Μάρκετ οι Έλληνες σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στην έρευνα που παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 το 2016. Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχειά που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος «μέσος καταναλωτής» που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα.

Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑυτό είναι το νέο, "σκληρό" πακέτο - Ποιοι χάνουν περισσότερα
Next Article H αντιπολίτευση ζητά εξηγήσεις για το ταξίδι Παππά στη Βενεζουέλα

Related Posts

Έρευνα: Ένας στους δύο εργαζόμενους αναζητά νέα θέση εργασίας

4 Ιουλίου, 2025

Ράλι τιμών για ακίνητα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Στην κορυφή Νότια Προάστια και Κυκλάδες το β’ τρίμηνο

4 Ιουλίου, 2025

WHAT’S UP: Ακόμα μία χρονιά με μοναδικές εμπειρίες στα μεγαλύτερα μουσικά events της χώρας

4 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.