• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Έρχονται αλλαγές για ντελιβεράδες και κούριερ – Τα μέτρα προστασίας
Ειδήσεις

Έρχονται αλλαγές για ντελιβεράδες και κούριερ – Τα μέτρα προστασίας

4 Ιουλίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αλλαγές έρχονται στους διανομείς με δίκυκλο (κούριερ, ντελίβεράδες) σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Εργασίας κατ’ εφαρμογή ου άρθρου 56 του ν. 4611/2019.

Η εγκύκλιος προβλέπει μεταξύ άλλων ότι η πρόσθετη αποζημίωση χρήσης και συντήρησης του οχήματος, τουλάχιστον ίσης µε το 15% του κατώτατου μισθού, εφόσον το όχημα είναι ιδιοκτησίας του εργαζόμενου, καταβάλλεται αποκλειστικά για την κατ’ ελάχιστον κάλυψη των αναγκών συντήρησης και χρήσης του οχήματος (ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας επισκευές κ.λπ.), οπότε σαφώς δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν τα έξοδα κίνησης του οχήματος (αγορά καυσίμων, πληρωμή διοδίων κ.λπ.) ή άλλα ποσά, αναφέρει το in.gr.

Η εγκύκλιος ορίζει, επίσης, ότι ο εργοδότης οφείλει, εφόσον έχει την ιδιοκτησία του δικύκλου που οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν για τη μεταφορά ή διανομή προϊόντων και αντικειμένων, να λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα συντήρησής τους, ώστε να διασφαλίζεται η υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων και υποχρεώνεται να εφοδιάζει με τον κατάλληλο εξοπλισμό προστασίας τους εργαζομένους (προστατευτικό κράνος, πανωφόρι, γάντια, πανωφόρι κατάλληλο για την προστασία του αναβάτη, αδιάβροχη προστασία και ανακλαστικό γιλέκο κ.λπ.).

Σημειώνεται, τέλος, ότι για τον αποτελεσματικότερο έλεγχο της τήρησης και εφαρμογής της σχετικής διάταξης από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα, καθιερώθηκε η υποχρέωση για την καταβολή της μηνιαίας αποζημίωσης μέσω λογαριασμού πληρωμών καθώς και για τη διακριτή αποτύπωσή της στα χορηγούμενα αναλυτικά εκκαθαριστικά σημειώματα αποδοχών.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΘέσεις 6 ναυαγοσωστών στο Δ. Σάµου
Next Article 4 προσλήψεις στο Δήμο Αμοργού

Related Posts

ΙΟΒΕ: Εως 16 δισ. ευρώ το ετήσιο κόστος για την οικονομία από την κλιματική αλλαγή

17 Ιουνίου, 2025

Κυρ. Μητσοτάκης στη Les Εchos: Επιδιώκουμε η τεχνολογία και η καινοτομία να διαδραματίσουν έναν πιο σημαντικό ρόλο στην οικονομία

17 Ιουνίου, 2025

Álvaro Pereira (ΟΟΣΑ): Η "ασημένια οικονομία" αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.