• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Opinion»Έχει πάντα «δίκιο» ο πελάτης;
Opinion

Έχει πάντα «δίκιο» ο πελάτης;

26 Σεπτεμβρίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Χρειάζεται να ξεκαθαρίσεις τις αξίες, με τις οποίες εκπαιδεύεις  υπαλλήλους και συνεργάτες

Η επαφή με τον πελάτη αρκετές φορές μπορεί να σε οδηγήσει να αναρωτηθείς ποιος τελικά αποφασίζει; Πόσο ελαστικός πρέπει να είσαι; Πιο συγκεκριμένα προτείνω να απαντήσεις στις εξής ερωτήσεις:

Της Τόνιας Τσιρογιάννη*

  • Ποιες είναι οι αξίες – κουλτούρα της επιχείρησης; Χρειάζεται να ξεκαθαρίσεις τις αξίες, καθώς με βάση αυτές εκπαιδεύεις τους υπαλλήλους και συνεργάτες σου. Οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν πως να συμπεριφέρονται με βάση αυτό το πλαίσιο, το οποίο εσύ ορίζεις. Με αποτέλεσμα όταν προκύπτει οποιοδήποτε θέμα θα γνωρίζουν πως να δράσουν.
  • Ποια είναι η πολιτική της επιχείρησης σου; Αυτή απορρέει από τις αξίες – κουλτούρα που προαναφέραμε. Χρειάζεται να είναι γραπτή και να περιέχει ξεκάθαρες διαδικασίες, πως διαχειρίζεσαι ο ίδιος και οι συνεργάτες σου κάθε πιθανή περίπτωση των πελατών σου. Στόχος είναι να μην αναρωτιέσαι κάθε φορά πως θα συμπεριφερθείς. Επίσης με αυτόν τον τρόπο ενισχύεις την εικόνα του brand σου σχετικά με την φερεγγυότητα σου και τη συνοχή μεταξύ όλων.
  • Ποια τα όρια σου; Δηλαδή που στοχεύεις όταν αποδέχεσαι ότι ο πελάτης έχει δίκιο; Π.χ στην καλή εικόνα, να μη χάσεις το συγκεκριμένο πελάτη ή την αμοιβή; Τι οφέλη έχεις όταν θα αρνηθείς κάτι σε έναν πελάτη; Π.χ δημιουργία συγκεκριμένου πελατολογίου, προφίλ πελατών;

Με βάση την εμπειρία μου ενθαρρύνω τους πελάτες να λένε ναι και όχι το ίδιο συχνά. Καθώς με αυτό τον τρόπο δημιουργείς ξεκάθαρη ταυτότητα εντός και εκτός επιχείρησης.

*Management Consultant
Personal & Business Coach
http://stellarlight.gr

Τσιρογιάννη
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΈγκριση από το ελβετικό Κοινοβούλιο για night vision όργανα της ΤΗΕΟΝ SENSORS- Συνεργασία με τη SAFRAN VECTRONIX
Next Article Στα 1,6 δισ. οι εκκρεμείς επιστροφές φόρων τον Ιούλιο

Related Posts

Συλλαλητήριο πνιγμένο στο αίμα

16 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Η αντιφιλελεύθερη λύση

16 Ιουνίου, 2025

Με το βλέμμα στις σινοαμερικανικές διαπραγματεύσεις

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.