• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Αλλαγές της τελευταίας στιγμής στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιους "καίνε"
Οικονομία

Αλλαγές της τελευταίας στιγμής στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιους "καίνε"

12 Σεπτεμβρίου, 2017Updated:12 Σεπτεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Δύο μήνες πριν από την ανάρτηση στο ηλεκτρονικό σύστημα των τελών κυκλοφορίας, στο υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας.

Τα σενάρια που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι αρκετά και, όπως αναφέρουν στελέχη του υπουργείου, επιχειρείται το νέο σύστημα τελών να προκύψει από μία σειρά παραγόντων, χωρίς όμως να αλλάξει το τελικό εισπρακτικό αποτέλεσμα των 1,1 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το parapolitika.

Από την άλλη πλευρά, οι αλλαγές προκαλούν ενστάσεις στα τεχνικά κλιμάκια των θεσμών, καθώς εκτιμούν ότι μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση των εσόδων από τα τέλη. Έτσι, οι θεσμοί προτιμούν να μην γίνουν αλλαγές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αλλαγές που εξετάζονται από την αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών για τα τέλη κυκλοφορίας περιλαμβάνουν:
-την αύξηση του αριθμού των κλιμακίων υπολογισμού των τελών, βάσει του κυβισμού, έτσι ώστε τα τέλη να αυξάνονται ανά κλιμάκια 100 κυβικών αντί περίπου 200 που είναι σήμερα, προκειμένου να είναι πιο αντιπροσωπευτικά τα τέλη
-την αύξηση του αριθμού των κλιμακίων υπολογισμού των τελών με βάση τους ρύπους για τα οχήματα που έχουν πάρει πινακίδες κυκλοφορίας μετά την 31η Οκτωβρίου 2010
-την αλλαγή των συντελεστών υπολογισμού των τελών με βάση τους ρύπους προκειμένου να μην υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των τελών που επιβαρύνουν οχήματα που πήραν πινακίδες για πρώτη φορά με διαφορά μερικών μηνών ή μερικών εβδομάδων.

Τέλη κυκλοφορίας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article"Ναυάγησε" ο σαρωτικός ανασχηματισμός
Next Article Ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίζει την μάχη των Μέσων Ενημέρωσης – Η ΝΔ οφείλει να αντιδράσει

Related Posts

ΔΥΠΑ: Ξεπέρασαν τα €750 εκατ. οι δαπάνες μέσω Ταμείου Ανάκαμψης

3 Ιουλίου, 2025

ΙΕΛΚΑ: Μειωμένες κατά 0,35% ήταν οι τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο

3 Ιουλίου, 2025

Κεραμέως: Έσπασε το φράγμα του 8% η ανεργία τον Μάιο

3 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.