• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ναυτιλία»«Ανάσα» από τους πρόσφυγες πήραν οι ακτοπλοϊκές
Ναυτιλία

«Ανάσα» από τους πρόσφυγες πήραν οι ακτοπλοϊκές

1 Αυγούστου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Χρονιά οικονομικής διάσωσης των ακτοπλοϊκών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο βόρειο Αιγαίο ήταν το 2015 χάρη στη μεταφορά από τα νησιά στην Αττική και στη βόρειο Ελλάδα εκατοντάδων χιλιάδων προσφύγων και μεταναστών που αποβιβάστηκαν από τις απέναντι μικρασιατικές ακτές.

Πολλά εκατομμύρια ευρώ συνέρρευσαν στα ταμεία των εταιρειών αυτών, από συμβάσεις ναύλωσης πλοίων για τη μεταφορά με το κράτος, αλλά και με τα εισιτήρια που οι μετανάστες και οι πρόσφυγες πλήρωναν για τη μεταφορά τους τόσο με τα ναυλωμένα πλοία όσο και με τα πλοία της γραμμής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας που δημοσιοποίησε η εφημερίδα της Μυτιλήνης «Εμπρός», η αυξημένη επιβατική κίνηση στη γραμμή Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη καταγράφηκε από την αρχή ακόμα του 2015. Έτσι οι 86.006 επιβάτες του πρώτου τριμήνου του 2014, έγιναν 115.078 για την ίδια περίοδο του 2015. Το δεύτερο τρίμηνο του 2014, οι επιβάτες της γραμμής ήταν 182.809 όταν την ίδια περίοδο του 2015, ανήλθαν σε 285.082 (αύξηση πάνω από 100.000 άτομα). Τα δύο πρώτα τρίμηνα του έτους, η μεταφορά των προσφύγων διεξαγόταν πάντως χωρίς να έχει γίνει αισθητό το προσφυγικό κύμα στους κατοίκους των νησιών.

Το τρίτο τρίμηνο του 2015, ήταν η περίοδος που κορυφώθηκαν οι ροές των προσφύγων προς τη Λέσβο. Το ίδιο διάστημα, οι πρόσφυγες που μεταφέρθηκαν στον Πειραιά, ανήλθαν σε 486.963 άτομα. Ένα χρόνο νωρίτερα, το τρίτο τρίμηνο του 2014, οι επιβάτες της γραμμής ήταν 250.651 άτομα. Από τον Οκτώβριο ως το Δεκέμβριο του 2015, οι Έλληνες επιβάτες στα πλοία της ακτοπλοΐας, στη γραμμή Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη, ήταν ελάχιστοι. Όμως η αμείωτη ένταση της ροής προσφύγων είχε ως αποτέλεσμα να μεταφερθούν στον Πειραιά ακτοπλοϊκώς 453.002 επιβάτες, όταν την ίδια περίοδο του 2014, οι επιβάτες ήταν μόλις 149.693.

Πολύ σημαντικός ήταν επίσης ο αριθμός των προσφύγων που μεταφέρθηκαν με τα πλοία της ακτοπλοΐας από τη Μυτιλήνη στην Καβάλα. Επίσης ένας σημαντικός αριθμός προσφύγων έφυγε από τη Λέσβο με το «Νήσος Ρόδος», το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο που ξεκινούσε από τον Πειραιά, περνούσε από Ικαρία, Σάμο, Χίο κι έφθανε ως τη Λέσβο. Οι παραπάνω αριθμοί δεν αφορούν τον αριθμό των μεταναστών και των προσφύγων που μεταφέρθηκαν στον Πειραιά και στην Καβάλα με ναυλωμένα πλοία.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠοιες συμφωνίες υπογράφηκαν στη Βουλγαρία
Next Article 20 προσλήψεις στο Δήμο Σοφάδων

Related Posts

Τέλη αποβίβασης €20 σε Μύκονο και Σαντορίνη για επιβάτες κρουαζιέρας από 1η Ιουλίου

13 Ιουνίου, 2025

Παραλίες χωρίς εμπόδια: Τι προβλέπει ο νόμος για ξαπλώστρες και beach bars

10 Ιουνίου, 2025

Handelsblatt: Το στοίχημα της Ελλάδας είναι να προσελκύσει περισσότερους Κινέζους, Ινδούς και Αμερικανούς τουρίστες

6 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.