• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αναδρομικό χαράτσι στους αγοραστές εισαγόμενων μεταχειρισμένων
Ειδήσεις

Αναδρομικό χαράτσι στους αγοραστές εισαγόμενων μεταχειρισμένων

14 Ιουνίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Πολλά πρόστιμα έχουν επιβάλει και μάλιστα αναδρομικά οι Τελωνειακές Αρχές σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί στο παρελθόν από επιτήδειους εμπόρους και μπορεί να έχουν πουληθεί αρκετές φορές έκτοτε.

Ωστόσο επειδή το πρόστιμο επιβάλλεται στο εισαγόμενο όχημα οι Τελωνειακές Αρχές το επιβάλλουν στον τελευταίο ιδιοκτήτη του οχήματος και όχι σε εκείνον που φαίνεται ότι το έχει εισάγει.

Κατόπιν ο τελευταίος ιδιοκτήτης του οχήματος στο οποίο έχει επιβληθεί το πρόστιμο μεταβαίνει στις Τελωνειακές Αρχές όπου και αποδεικνύει ότι δεν έχει εισάγει εκείνος το αυτοκίνητο και τότε οι Αρχές στρέφονται εναντίον του ατόμου που το έχει εισάγει. Όμως μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση και βρεθεί ο υπαίτιος της κομπίνας ο κάτοχος του οχήματος απαγορεύεται να το πουλήσει ή να το εξάγει!

Αν πάλι δεν βρεθεί εκείνος που έχει εισάγει το όχημα τότε το Τελωνείο ζητά από τον τελευταίο ιδιοκτήτη την καταβολή του προστίμου για να αποδεσμευτεί το αυτοκίνητο. Όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι ανησύχησαν ένα καταναλωτή ο οποίος είχε αγοράσει ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο από μια εμπορία μεταχειρισμένων από τον Άγιο Στέφανο αλλά αντί να ηρεμήσει μάλλον έχασε τον… ύπνο του!

Ειδικότερα όπως αναφέρει στο Newsauto.gr καταναλωτής ο οποίος αγόρασε εισαγόμενο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο:

«Θέλοντας να αλλάξω το αυτοκίνητο και να αγοράσω ένα diesel επισκέφθηκα μια εμπορία μεταχειρισμένων στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου όπου μας υποδέχθηκε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης,  δείχνοντας μας κάποια αυτοκίνητα προς πώληση και δέχονταν να πάρει ως ανταλλαγή το παλιό μας αυτοκίνητο. Εφόσον έκλεισε η δουλειά πήγαμε μετά από μέρες να παραλάβουμε το αυτοκίνητο που επιλέξαμε και διαπίστωσα ότι κάποιες “ατέλειες” που υπήρχαν στο αυτοκίνητο και είχαμε συμφωνήσει να διορθώσει απλά δεν είχαν κάνει απολύτως τίποτα.

Επίσης διαπιστώσαμε ότι είχαν γίνει απλά «πασαλείμματα» στο αυτοκίνητο ώστε να δείχνει όμορφο και ελκυστικό. Αφού οι ενστάσεις μας έγιναν δεκτές φύγαμε και αφού διορθώθηκαν τα θεματάκια που είχαμε εντοπίσει τελικά παραλάβαμε το αυτοκίνητο και όλα ήταν μια χαρά. Κάποια στιγμή ακούστηκε έντονα στην αγορά ότι κάποια εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα πλήρωναν κάποιο φόρο ή αναδρομικό πρόστιμο το οποίο θα τον πλήρωναν οι νέοι ιδιοκτήτες και όχι οι εισαγωγείς των οχημάτων. Αμέσως επισκέφθηκα και πάλι την εμπορία που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο όπου και ζήτησα να συνομιλήσω με τον ιδιοκτήτη αλλά επειδή δεν υπήρχε τώρα πώληση εκείνος ήταν εξαφανισμένος. Κάποια στιγμή τον βρήκαμε τον ιδιοκτήτη της εμπορίας των μεταχειρισμένων και του εκφράσαμε τις ανησυχίες μας και πως θα θέλαμε να του επιστρέψουμε το αυτοκίνητο που είχαμε αγοράσει από εκείνον πίσω και να πάρουμε κάποιο που έχει εκδοθεί η 1η άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα και όχι στον εξωτερικό.

Η απάντησή του πραγματικά ήταν σοκαριστική καθώς μας αποκρίθηκε ότι «Δεν αγοράζω αυτοκίνητα εισαγωγής!». Ναι σωστά διαβάσατε ο έμπορος που είχαμε αγοράσει το εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και μας έταζε λαγούς με πετραχήλια τώρα μας ξεκαθάρισε ότι δεν δέχεται να δεχθεί ως ανταλλαγή το αυτοκίνητο που εκείνος έχει εισάγει και μας έχει πουλήσει! Τα συμπεράσματα δικά σας αλλά καλό θα ήταν επιτέλους η δικαιοσύνη ή οι Αρχές να δημοσιοποιούν τα ονόματα των επιτήδειων εμπόρων ώστε να μπει μια τάξη στο χάος που επικρατεί στην αγορά με αποτέλεσμα οι απατεώνες να είναι περισσότεροι από τους τίμιους επιχειρηματίες στο εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.»

Αυτοκίνητα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑισχρές ημέρες 1989 με την ιστορία των συμβασιούχων και των τροπολογιών
Next Article Φορολογική δήλωση: Ποιοι κωδικοί του Ε-1 «βγάζουν» λιγότερο φόρο

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.