• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Απαγόρευση κυκλοφορίας: Έρχονται νέα πιο αυστηρά μέτρα - Τι εξετάζει η Κυβέρνηση
Ειδήσεις

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Έρχονται νέα πιο αυστηρά μέτρα - Τι εξετάζει η Κυβέρνηση

3 Απριλίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Την αυστηροποίηση των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών εξετάζει η Κυβέρνηση, στο πλαίσιο ανακοπής της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού στην Ελλάδα.

Αν και «η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών» έχει συμμορφωθεί, όπως ανέφερε χθες ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, υπάρχει μία μικρή μειοψηφία, η οποία μετέρχεται όλους τους τρόπους, για να μη συμμορφωθεί με τους κανόνες αυτοπεριορισμού.

«Θα είμαστε αδιαπραγμάτευτα δηκτικοί και προειδοποιούμε αυτούς τους ελάχιστους σε αριθμό, αδιάφορους και απερίσκεπτους, που δυσκολεύονται να αντιληφθούν την κρισιμότητα της κατάστασης και τον κίνδυνο της Δημόσιας Υγείας, ότι δεν θα ανεχθούμε την ανεύθυνη στάση τους», είπε ο Νίκος Χαρδαλιάς, στοχεύοντας όσους επιδεικνύουν άρνηση προσαρμογής στα μέτρα. 

Ο Απρίλιος θεωρείται κρίσιμος μήνας για την πανδημία και η Κυβέρνηση εξετάζει πολύ σοβαρά τον περαιτέρω περιορισμό των μετακινήσεων να συνιστά ειλημμένη απόφαση. 

Τόσο η καταχρηστική χρήση της φόρμας εξόδου από το σπίτι, όσο και τα αλλεπάλληλα μηνύματα κινητής τηλεφωνίας από τους ίδιους συνήθως αποστολείς ωθούν την κατάσταση σε μια ύστατη προσπάθεια συμμόρφωσης, κυρίως εκείνων των λίγων που επιμένουν σε μορφές «ανυπακοής».

Αυτή με την παιδευτική διάσταση της πανδημίας να συμπορεύεται με τον κίνδυνο μαζικής διασποράς του ιού στη διάρκεια του «κόκκινου συναγερμού» του Απρίλη, «δεν είναι ζήτημα μαγκιάς για κανέναν. Αλλά είναι ζήτημα ευθύνης για μια ολόκληρη κοινωνία» εξήγησε ο Νίκος Χαρδαλιάς, μετά τις καταγραφές αλόγιστης χρήσης των αδειών μετακίνησης.

«Οι συνεπείς δεν είναι κορόιδα. Θα πρέπει όλοι να μένουμε στο σπίτι. Όσοι κάνουν κατάχρηση για να είναι όλη την ημέρα έξω, θα νιώσουν σύσφιξη των μέτρων», επεσήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, προαναγγέλλοντας τις σχετικές ανακοινώσεις τις επόμενες ημέρες.

Αριθμός μετακινήσεων και χρονόμετρο

Η περαιτέρω κλιμάκωση των μέτρων προστασίας συμβαδίζει με τα επικαιροποιημένα κάθε φορά επιδημιολογικά δεδομένα, με βάση τα οποία εξετάζονται διαφορετικές εκδοχές περιορισμού των υφιστάμενων μέτρων.

Όμως, ως επικρατέστερες επιλογές για το κυβερνητικό επιτελείο φαντάζουν η οριοθέτηση της χρονικής διάρκειας κάθε εξόδου από το σπίτι, αλλά και η μείωση του αριθμού των μετακινήσεων κατά άτομο σε ημερήσια βάση, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα διαδοχικής μετακίνησης των ίδιων φυσικών προσώπων. 

«Τέτοιου είδους μέτρα είναι να υπάρξει ένας περιορισμός στην ώρα που μπορεί να βγαίνει κανείς, δηλαδή να υπάρχει ένα δίωρο, ένα τρίωρο για μία συγκεκριμένη μετακίνηση, και ένας άλλος περιορισμός που μπορεί να μπει είναι ότι δεν μπορεί να βγαίνει κανείς για περισσότερες από 1-2 φορές για συγκεκριμένες αιτίες», ανέφερε ο Στέλιος Πέτσας, με την κυβέρνηση να συναρτά τις τελικές της αποφάσεις και από τη χθεσινή εικόνα σε τράπεζες, σούπερ μάρκετ και λαϊκές αγορές.

Σε κάθε περίπτωση, δεν πρόκειται να καταργηθεί η έγγραφη βεβαίωση για τις μετακινήσεις, αλλά ενδέχεται να ισχύσει μόνο για τους ηλικιωμένους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα SMS στο 13033.

Μέχρι δύο στα ταξί

Ελαστικότητα ως προς την ερμηνεία των κανόνων παρατηρήθηκε και σε κάποιες περιπτώσεις μεταφοράς επιβατών με επιβατικά οχήματα μέχρι 5 θέσεις, δημόσιας χρήσης (όπως τα ταξί) ή ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.), με το αρμόδιο υπουργείο να υπενθυμίζει ότι πλέον του οδηγού επιτρέπεται η μεταφορά ακόμη ενός επιβάτη.

Ωστόσο, μοναδική εξαίρεση αποτελεί η μεταφορά και δεύτερου επιβάτη, εφόσον αυτή εκτελείται για ιατρικούς λόγους, δηλαδή μεταφορά σε νοσοκομείο, ιατρικό κέντρο ή άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα και μόνο, προς αποφυγή νέων καταχρήσεων.

Στο ίδιο πλαίσιο, για επιβατικά οχήματα 6 ή 7 θέσεων, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, επιτρέπεται η μεταφορά δύο επιβατών, ενώ επιβατικά οχήματα 8 ή 9 θέσεων, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, επιτρέπεται η μεταφορά τριών επιβατών.

Καραντίνα σε περιοχή της Πέλλας

Η επικείμενη ένταση των μέτρων αυτοπεριορισμού εδράζεται στην αγωνία της ειδικής επιστημονικής ομάδας που παρακολουθεί την εξέλιξη της πανδημίας για ενδεχόμενο αποσυντονισμό των πολιτών και συνακόλουθα πολλαπλασιασμό των περιστατικών.

Στην εκτίμηση αυτή βαραίνει και το γεγονός ότι η Φούστανη Πέλλας καταγράφεται ως πρώτος οικισμός στην Κεντρική Μακεδονία που τέθηκε χθες σε καραντίνα 14 ημερών. 

Μέτρα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article23 μονάδες προβάδισμα για ΝΔ σε δημοσκόπηση της Pulse – To 82% επιβραβεύει τους χειρισμούς Μητσοτάκη (κάρτες)
Next Article Στον «πάγο» οι νέες αντικειμενικές αξίες λόγω κορωνοϊού

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.