• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αυξήθηκαν οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες με πλοία LNG
Ειδήσεις

Αυξήθηκαν οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες με πλοία LNG

25 Μαρτίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Από όλους του τομείς της ναυτιλίας  όσο αφορά τους τύπους των πλοίων, τα LNG που μεταφέρουν υγροποιημένο φυσικό αέριο είναι εκείνα που έχουν προσελκύσει το επενδυτικό ενδιαφέρον των ελλήνων πλοιοκτητών. Για τον λόγο αυτό έχουν αυξηθεί από οκτώ που ήταν το 2017 στις 13 στα τέλη του 2018, σύμφωνα με την έρευνα της Petrofin.

Επίσης,  αυξήθηκε και η χωρητικότητα του ελληνόκτητου στόλου των LMG κατά 25,6% ενώ και ο αριθμός πλοίων από 82 στα 105, αναφέρει το newmoney.gr.

Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου από τα 3,7 χρόνια ανήλθε στα 5,3 έτη. Παρ’ όλα αυτά ο στόλος των LNG παραμένει ο νεότερος ηλικιακά  της ελληνόκτητης ναυτιλίας.

Επίσης, οι Ελληνες έχουν σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για επιπλέον 39 LNG, με την παραλαβή των οποίων η δύναμη του ελληνόκτητου στόλου με πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου θα σπάσει το φράγμα των 100 φτάνοντας στα 123. Μόνο μέσα στο 2018 έδωσαν παραγγελίες για τη ναυπήγηση 28 πλοίων LNG, τα οποία θα παραλάβουν από το 2019 έως το 2021.

Σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία της World Shipyard Monitor (1/12/2018),

- Ο Γιάννης  Αγγελικούσης με τη Maran Gas έχει υπό ναυπήγηση οκτώ LNG. Μέσα στο 2018 υπέγραψε μάλιστα συμβόλαια για τη ναυπήγηση τριών ακόμη πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου αερίου παραδοτέα μέσα τη διετία 2020-2021.

- Ο Πήτερ Λιβανός με Gaslog έχει επτά LNG είναι υπό ναυπήγηση.

- Ο Γιώργος Προκοπίου με την Dynagas έχει τρία πλοία υπό ναυπήγηση.

- Ο  Γιώργος Οικονόμου με την TMS Cardiff έχει   οκτώ LNG υπό ναυπήγηση. Τα συμβόλαια υπεγράφησαν από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2018 και τα πλοία θα παραδοθούν το χρονικό διάστημα 2020-2021.

Πλοια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕκτός ελέγχου ο Ερντογάν απειλεί τους τραπεζίτες που… «έριξαν τη λίρα»
Next Article Γκουρία: Δεν αρκεί ο τουρισμός για βιώσιμη ανάπτυξη

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.