• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επενδύσεις»Αυτά είναι τα 23+2 νησιά που θα αποκτήσουν υδατοδρόμιο
Επενδύσεις

Αυτά είναι τα 23+2 νησιά που θα αποκτήσουν υδατοδρόμιο

29 Αυγούστου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σε δίκτυο υδατοδρομίων για τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων προχωρά η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου που έχει θέσει σε προτεραιότητα το συγκεκριμένο ζήτημα, θεωρώντας, ότι θα έχει σημαντικές θετικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη των νησιών και στην επίλυση χρόνιων συγκοινωνιακών αναγκών.

Στο πλαίσιο αυτό, το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου που συνεδρίασε την προηγούμενη Παρασκευή στην Αστυπάλαια, αποφάσισε την εναρμόνιση με το νέο θεσμικό πλαίσιο που διέπει την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίων, των 23 προγραμματικών συμβάσεων για τη μελέτη, κατασκευή και άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ισάριθμων υδατοδρομίων στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, καθώς και δύο νέες προγραμματικές συμβάσεις με τα κατά τόπους δημοτικά λιμενικά ταμεία για δύο ακόμη υδατοδρόμια σε Μύκονο και Σίφνο.

Συγκεκριμένα, μετά από συνεννόηση της περιφερειακής αρχής με τα συναρμόδια υπουργεία, το περιφερειακό συμβούλιο προέβη στην έγκριση των τροποποιήσεων των 23 προγραμματικών συμβάσεων, με βάση τα προβλεπόμενα στο νέο σχέδιο νόμου, στη διαμόρφωση του οποίου πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραμάτισε η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να επισπευθούν οι διαδικασίες υλοποίησης του μεγαλεπήβολου στόχου της δημιουργίας του πρώτου δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα, στόχο που υιοθέτησαν και τα αρμόδια υπουργεία, προβαίνοντας στις προτεινόμενες από την περιφερειακή αρχή τροποποιήσεις του θεσμικού πλαισίου.
Οι επικαιροποιημένες προγραμματικές συμβάσεις αφορούν τα υδατοδρόμια:
• Αστυπάλαιας,
• Λέρου,
• Λειψών,
• Ρόδου,
• Κω,
• Τήλου,
• Χάλκης,
• Καστελλορίζου,
• Καρπάθου,
• Κάσου,
• Νισύρου,
• Καλύμνου,
• Σύμης,
• Σύρου,
• Μήλου,
• Θήρας,
• Πάρου,
• Νάξου,
• Κύθνου,
• Κέας,
• Αμοργού,
• Άνδρου,
• Σικίνου,
ενώ εγκρίθηκαν και δύο νέες προγραμματικές συμβάσεις για την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίων σε Μύκονο και Σίφνο.
Τα συναρμόδια υπουργεία Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανταποκρίθηκαν θετικά στο καθόλα τεκμηριωμένο αίτημα της περιφερειακής αρχής για την ανάγκη εκσυγχρονισμού του ισχύοντος μέχρι σήμερα θεσμικού πλαισίου, το οποίο δημιουργούσε πολλά προσκόμματα στην πορεία υλοποίησης του δικτύου υδατοδρομίων και περιέλαβαν στο νέο θεσμικό πλαίσιο τις προτάσεις της περιφερειακής αρχής, προκειμένου η διαδικασία να προχωρήσει απρόσκοπτα και κατά το δυνατόν ταχύτερα.

Η ίδρυση του δικτύου υδατοδρομίων στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου θα λειτουργήσει ευεργετικά για την άρση της απομόνωσης, τη σύσφιξη των σχέσεων των τοπικών κοινωνιών με τον κυρίως εθνικό κορμό της χώρας και την εμπορική και κοινωνική ανάπτυξη των νησιών. Παράλληλα, δημιουργεί μια σημαντική αναπτυξιακή προοπτική, αφού ενισχύεται ο τομέας του τουρισμού που αποτελεί για τα νησιά, βασικό πυλώνα ανάπτυξης, ενώ δημιουργείται ένα σημαντικό πεδίο επένδυσης με σημαντικά οφέλη ιδιαίτερα για τις νησιωτικές μας κοινωνίες.

Η δραστηριοποίηση υδροπλάνων θα λειτουργήσει ως ένας εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης, μία επιπλέον συγκοινωνιακή επιλογή, επικουρικά και συμπληρωματικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους από την ακτοπλοΐα και τις αερομεταφορές. Το νέο σχέδιο νόμου που διέπει την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίων βρίσκεται στη φάση της διαβούλευσης, η οποία ολοκληρώνεται στις 5 Σεπτεμβρίου.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔΕΗ: Το 1.000.000 ευρώ έφτασαν οι ρυθμίσεις 350.000 καταναλωτών
Next Article 8 οι «μνηστήρες» για τις τέσσερις άδειες: Ποιος και γιατί τέθηκε εκτός διαδικασίας

Related Posts

Ακίνητα: Τα επόμενα επενδυτικά hot spots - Οι περιοχές που δίνουν υψηλές αποδόσεις

16 Ιουνίου, 2025

ΡΑΑΕΥ: Δέσμη μέτρων για τη λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων

2 Ιουνίου, 2025

Υποδομές: O οδικός χάρτης για 12 μεγάλα έργα – Προετοιμασία της Ελλάδας για τα ευρωπαϊκά κονδύλια 2028-2034

19 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.