• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Αυτό είναι το ελληνικό προϊόν που ξεπουλάει στην Ιαπωνική αγορά
Οικονομία

Αυτό είναι το ελληνικό προϊόν που ξεπουλάει στην Ιαπωνική αγορά

2 Ιουνίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αύξηση κατά 87% της αξίας των εξαγωγών ελληνικών κρασιών στην Ιαπωνία προκύπτει από τα στοιχεία της ιαπωνικής στατιστικής υπηρεσίας για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016.

Επίσης, την τελευταία διετία διπλασιάστηκε ο αριθμός των ιαπωνικών εταιρειών εισαγωγής ελληνικού κρασιού (από 4 σε 8) ενώ οι εξαγωγές έχουν τριπλασιασθεί συγκριτικά με το 2014 και ανέρχονται πλέον σε περίπου 500.000 ευρώ.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Τόκιο, ενώ σημειώνεται ότι μέσω του Enterprise Greece αναμένεται να επιδιωχθεί η συνέχιση του προγράμματος προώθησης ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία, για άλλη μία τριετία, προκειμένου να διατηρηθεί το θετικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί, αναφέρει το newmoney.

Τα στοιχεία δημοσιοποιήθηκαν με αφορμή την ολοκλήρωση των εκδηλώσεων προώθησης του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία, που οργάνωσε το Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο, από κοινού με το Enterprise Greece, στο πλαίσιο ευρύτερου προγράμματος προβολής.

Πραγματοποιήθηκαν στο Τόκιο (22 Μαΐου) και στην Οσάκα (24 Μαΐου) και περιελάμβαναν ανοικτή γευσιγνωσία, δύο θεματικά σεμινάρια master class από τον Κωνσταντίνο Λαζαράκη, master of Wine και δείπνα με γευστική δοκιμή για καταναλωτές.

Παρουσιάσθηκε κατάλογος 90 ετικετών από όλο το φάσμα του ελληνικού αμπελώνα, ώστε να απεικονίζουν τις κυριότερες ποικιλίες και οινοπαραγωγικές περιοχές. Οι ετικέτες προτάθηκαν από τα οινοποιεία που ενδιαφέρονται να εξάγουν στην Ιαπωνία.

Πέρυσι, τα μισά οινοποιεία είχαν ήδη εισαγωγέα, ενώ τα υπόλοιπα ενδιαφέρονταν να βρουν. Οι γευσιγνωσίες απευθύνονταν αυστηρά στους ειδικούς του κλάδου, όπως εισαγωγείς, διανομείς, οινοχόους, εκπροσώπους εστίασης (εστιατόρια, μπαρ, κλπ) και εκπροσώπους μέσων ενημέρωσης.
Σε κάθε ένα από τα συνολικά 4 σεμινάρια, τα οποία είχαν διαφορετικό θέμα, παρουσιάσθηκαν 12 ετικέτες, διαφορετικές από αυτές του καταλόγου της ανοικτής γευσιγνωσίας. Στα σεμινάρια συμμετείχαν από 75 άτομα στο Τόκιο και από 55 άτομα στην Οσάκα.

Στις γευσιγνωσίες συμμετείχαν, οκτώ εισαγωγικές εταιρείες με δικά τους stands και εκπροσώπους τους. Οι εισαγωγείς προέβαλαν άλλες ετικέτες, πέρα από αυτές του γενικού καταλόγου. Συνεπώς, ο συνολικός αριθμός των ετικετών που παρουσιάσθηκαν στις γευσιγνωσίες και τα σεμινάρια υπερέβη τις 150. Εκτιμάται ότι συνολικά πάνω από 300 άτομα συμμετείχαν στις εκδηλώσεις του Τόκιο και 170 σε εκείνες της Οσάκας.

Ήταν η δεύτερη χρονιά προβολής του ελληνικού αμπελώνας και οίνου στην Ιαπωνία σε τέτοιο εύρος. Το πρόγραμμα, το οποίο ολοκληρώνεται τον Ιούνιο 2017, περιελάμβανε επίσης, πρόγραμμα διαφημιστικών καταχωρήσεων σε τρία κλαδικά οινικά περιοδικά, την έκδοση στην ιαπωνική γλώσσα βιβλίου του Κωνσταντίνου Λαζαράκη για τον ελληνικό αμπελώνα, καθώς και εισαγωγικού φυλλαδίου 40 σελίδων.

Επίσης, το 2016 πραγματοποιήθηκαν δύο επισκέψεις Ιαπώνων ειδικών στην Ελλάδα, ενώ το 2017 πραγματοποιήθηκε ήδη επίσκεψη εισαγωγέων (Απρίλιος) και έπεται επίσκεψη εκπροσώπων μέσων ενημέρωσης (2-9 Ιουνίου).

εξαγωγές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleEconomist: «Kaló taxídi»
Next Article Θέσεις 85 ταξιθετών και ελεγκτών εισόδου στην Επίδαυρο

Related Posts

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.