• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αύξηση 393% στο τζίρο των αντισηπτικών και 377% στου οινοπνεύματος
Ειδήσεις

Αύξηση 393% στο τζίρο των αντισηπτικών και 377% στου οινοπνεύματος

8 Απριλίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Συνεχίζεται, εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού, η αύξηση των εσόδων στα σούπερ μάρκετ με χαμηλότερο όμως ρυθμό, όπως άλλωστε αναμενόταν.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, η ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) τρέχει με 30,4% για την περίοδο που έχει εμφανιστεί ο κοροναϊός στην Ελλάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (24/02/2020-29/03/2020 σε σχέση με 25/02/2019-31/03/2019).

Χαμηλότερα από το μέσο όρο της περιόδου από την εμφάνιση κρούσματος κοροναϊού στη χώρα, κινείται η εβδομάδα που τελειώνει στις 29/03/2020, όπου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (31/03/2019), αγγίζει το 11,5%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, από την αρχή του 2020 μέχρι τις 29 Μαρτίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανέρχεται σε 13,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από αρχή του 2019 μέχρι 31 Μαρτίου 2019.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι κατηγορίες προϊόντων νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι αυτές που αυξάνονται εντονότερα, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κοροναϊού, με την δεύτερη να παρουσιάζει μικρή πτώση πωλήσεων (-2,7%) την εβδομάδα που τελειώνει στις 29 Μαρτίου.

Σε ποιες κατηγορίες προϊόντων ξεπουλάνε

Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-29/03/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθε σε 739 εκατ. ευρώ έναντι 566 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-31/03/2019), σημειώνοντας αύξηση 30,4%.

Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,3% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.

Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 27,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (52,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (44,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (2,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες που αυξάνονται περισσότερο τη συγκεκριμένη περίοδο.

393% αύξηση στο τζίρο των αντισηπτικών

Στη βασική τετράδα των προϊόντων που εμφανίζουν τις πιο μεγάλες πωλήσεις την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 393%.

Ακολουθεί το οινόπνευμα με άνοδο 377%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 361% και τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 357%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 29/03/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (31/03/2019), αγγίζει το 11,5%.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθε σε 124 εκατ. ευρώ έναντι 111 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή. Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 52,6% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 11%.

Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 16%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (6,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (πτώση πωλήσεων σε αξία -2,7%) και 86 όλα τα άλλα (πτώση πωλήσεων σε αξία -1,9%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου τζίρος εμφανίζει άνοδο 424,7%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 267% και τα γάντια με αύξηση 250%.

αύξηση
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΓιούνκερ: Χάνουμε πολύτιμο χρόνο συζητώντας για το κορωνοομόλογο
Next Article Τέσσερις προσλήψεις στον δήμο Κισσάμου

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale

16 Ιουνίου, 2025

Νίκη Κεραμέως: 1.000 πρόσθετες θέσεις εργασίας για άτομα με αναπηρία σε δήμους

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.