• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Γιατί η Renault χρειάζεται τώρα τη Nissan περισσότερο από ποτέ
Ειδήσεις

Γιατί η Renault χρειάζεται τώρα τη Nissan περισσότερο από ποτέ

1 Νοεμβρίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard, βρίσκεται υπό αυξανόμενη πίεση για να καθορίσει τη σχέση της εταιρείας με τη Nissan Motor Co, μετά τη νέα συμμαχία των FIAT-PSA.

Η γαλλική και ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είχαν μια ταραχώδη συνεργασία δύο δεκαετιών που ανατράπηκε περαιτέρω από τη σύλληψη του προέδρου της συμμαχίας τους, Carlos Ghosn, πριν από ένα χρόνο – στο βαθμό που η Renault νωρίτερα φέτος επιχείρησε μια συγχώνευση με τη Fiat Chrysler. Μετά τη συγχώνευση της Fiat Chrysler με τη γαλλική PSA Group, η Renault παραμένει προσκολλημένη στον ιαπωνικό έταιρό της.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάζονται το βάρος και την κλίμακα που παρέχουν οι εταιρικές σχέσεις για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις από την ηλεκτροκίνηση, την αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών μίσθωης και την εμφάνιση των αυτόνομων οχημάτων. Η προσκόλληση στη συμφωνία με τη Nissan και η προσπάθεια βελτίωσής της σχέσης τους αντιπροσωπεύουν πλέον το μεγαλύτερο στοίχημα της Renault, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική σε αυτό το ολοένα μεταβαλλόμενο τοπίο.

«Η Renault χρειάζεται (τη συμμαχία) περισσότερο από τη Nissan», δήλωσε ο Steve Man, αναλυτής της Bloomberg Intelligence στο Χονγκ Κονγκ. Ο γάλλος υπουργός Οικονομικών Bruno Le Maire κάλεσε τον Senard την Τετάρτη να υπογραμμίζει την ανάγκη καθορισμού της στρατηγικής της συμμαχίας.

«Η συμμαχία παραμένει μια από τις πιο σημαντικές στον κόσμο και είμαι πολύ σίγουρος ότι κατά τους επόμενους μήνες, θα δείτε ενίσχυση αυτής της βιομηχανικής στρατηγικής για τη Renault και τη Nissan», δήλωσε ο Le Maire. «Αυτή είναι η προτεραιότητα του γαλλικού κράτους», πρόσθεσε.

Στη ρίζα των εντάσεων μεταξύ της Nissan και της Renault, υπήρξε το θέμα μιας ομαλής δομής των μετόχων, με τη Renault να κατέχει το 43% της  Nissan και η Nissan να κατέχει μόλις το 15% της Renault. Δεδομένου του μεγαλύτερου μεγέθους και των καλύτερων επιδόσεων των κερδών τα τελευταία χρόνια, η Nissan έχει απαιτήσει εδώ και πολύ καιρό να επηρεάζει περισσότερο τη συμμαχία, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της συμμετοχής της Renault.

Με τη Fiat να μην αποτελεί πλέον μια βιώσιμη επιλογή ως σύμμαχος για τη Renault, η γαλλική εταιρεία έχει λιγότερη διαπραγματευτική ισχύ έναντι στη Nissan, δήλωσε ο Tatsuo Yoshida, αναλυτής της Bloomberg Intelligence στο Τόκιο.

Από την πλευρά του, ο Senard είπε σε ένα γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό αυτό το μήνα ότι η μείωση της συμμετοχής της Renault στη Nissan δεν ήταν στην ατζέντα, αν και προειδοποίησε ότι «δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τίποτα».

Renault
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article1.000 μόνιμες θέσεις εργασίας στη ΔΕΗ, εκτός ΑΣΕΠ
Next Article 21 προσλήψεις στο Δήμο Παλλήνης

Related Posts

Ανεξάρτητη Αρχή κατά της ακρίβειας: Πότε τίθεται σε λειτουργία – Πώς θα λειτουργεί

17 Ιουνίου, 2025

Αlpha Finance: Αναβαθμίζει τις τιμές στόχους για τις τράπεζες με έμφαση στην ενίσχυση της κερδοφορίας μέσω εξαγορών

17 Ιουνίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca - "Βλέπει" τιμή στόχο 28,80 ευρώ - Περιθώριο ανόδου 45%

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.