• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές επιλέγουν τα μεταχειρισμένα από τις ναυπηγήσεις
Ειδήσεις

Γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές επιλέγουν τα μεταχειρισμένα από τις ναυπηγήσεις

4 Φεβρουαρίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στην κρίση οι Έλληνες είναι αν όχι οι πιο κατάλληλοι, τουλάχιστον από τους πιο κατάλληλους να οσφραίνονται τις ευκαιρίες. Το 2017 εκμεταλλευόμενοι τη «φτωχή» ναυλαγορά που οδήγησε στη μείωση της τιμής αγοράς ενός σχετικά μικρής ηλικίας πλοίου προτίμησαν τη στροφή στα μεταχειρισμένα και έκαναν «κράτει» όσο αναφορά τις ναυπηγήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, αγόρασαν 260 πλοία έναντι 200 το 2016 ενώ οι παραγγελίες για ναυπηγήσεις μειώθηκαν από τα 502 πλοία στα 326 αφού οι Έλληνες εφοπλιστές προτίμησαν να έχουν «προπέλες στο νερό», προσδοκώντας στην άμεση βελτίωση των ναυλαγορών παρά να περιμένουν σε βάθος χρόνου να παραλάβουν πλοία, αναφέρει το newmoney.

Οι Έλληνες συνεχίζουν να επιλέγουν τις αγορές σύγχρονων μεταχειρισμένων πλοίων που βγάζουν σε πλειστηριασμό οι τράπεζες και ειδικά σε χρονική περίοδο κατά την οποία οι Γερμανοί εφοπλιστές συνεχίζουν να βρίσκονται υπό οικονομική πίεση.

Βέβαια όσο πλησιάζει η ημέρα παραλαβής πλοίων από τα ναυπηγεία οι Έλληνες αναζητούν την προοπτική του leasing στην Άπω Ανατολή με κινεζικές εταιρείες leasing ενώ και οι ιαπωνικές τράπεζες με ιαπωνικές εταιρείες leasing στοχεύουν πλέον σε συνεργασίες στους top εφοπλιστές.

Σε κάθε περίπτωση ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε και αριθμεί 5.281 πλοία έναντι 5.230 το 2016 ποσοστό αύξησης 7%. Επίσης, αυξήθηκε η χωρητικότητά του κατά 10,26% σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Petrofin Research.

Εφοπλιστές Πλοια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ Ελβετία «μητέρα όλων των φορολογικών παραδείσων»
Next Article Αξιωματούχοι της ΕΚΤ ζητούν περισσότερη σαφήνεια για την πολιτική επιτοκίων

Related Posts

Κίνα: Γιατί βάζει στο μικροσκόπιο τα τσιπ H20 της Nvidia

1 Αυγούστου, 2025

Γιατί η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ δε θα εκτροχιάσει την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας

1 Αυγούστου, 2025

Διεθνής μελέτη: Η ντομάτα ήταν η γιαγιά της… πατάτας – Λύθηκε το μυστήριο της δημιουργίας της

1 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.