• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Γιατί ο Τραμπ άνοιξε… πόλεμο με το Μεξικό
Πλανήτης

Γιατί ο Τραμπ άνοιξε… πόλεμο με το Μεξικό

8 Ιανουαρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Εμπορικός πόλεμος έχει ξεσπάσει μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικού με πρώτο «θύμα» την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Ford ανακοίνωσε ότι βάζει τέλος στο σχέδιο για κατασκευή εργοστασίου στο Μεξικό στη σκιά των απειλών Τραμπ.

Ο εκλεγείς πρόεδρος έχει απειλήσει με επιβολή δασμών αλλά και επαναδιαπραγμάτευση εμπορικών συμφωνιών προκειμένου να αναγκάσει τις εταιρείες να δημιουργήσουν θέσεις παραγωγής στις ΗΠΑ.

Στο Μεξικό η αυτοκινητοβιομηχανία γνώρισε τεράστια ανάπτυξη μετά την υπογραφή της συμφωνία Nafta προ δωδεκαετίας. Η παραγωγή αυτοκινήτων υπερτριπλασιάστηκε σε πάνω από 3,4 εκατομμύρια οχήματα και το 82% των εξαγωγών (2,7 εκατομμύρια) κατευθύνεται σε ΗΠΑ και Καναδά. Το χαμηλό εργατικό κόστος και η ελεύθερη πρόσβαση στην αμερικανική αγορά μετέτρεψαν τη χώρα στον έβδομο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο και τον τέταρτο μεγαλύτερο εξαγωγέα.

Τα δεδομένα, ωστόσο, τώρα αλλάζουν και το ερώτημα είναι αν μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Ford…

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠότε θα αποκαλυφθεί η στρατηγική για το Brexit
Next Article 15 ερωτήσεις - απαντήσεις για τις εισφορές των ελεύθερων επαγγελματιών

Related Posts

Τρόμος στην Ιαπωνία: Σενάρια για mega σεισμό στην τάφρο Nankai με 300.000 νεκρούς - Μπροστά του θα ωχριά και η Φουκουσίμα

3 Ιουλίου, 2025

Πώς η Κίνα αποφεύγει τις κυρώσεις στο ιρανικό πετρέλαιο

2 Ιουλίου, 2025

Μελέτη αμφισβητεί ότι η Ανταρκτική πρασινίζει δραματικά

2 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.