• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»Δείτε τι αγοράζουν οι Έλληνες από το διαδίκτυο
Business World

Δείτε τι αγοράζουν οι Έλληνες από το διαδίκτυο

15 Ιουνίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ως μέσο για τις αγορές υπηρεσιών ή διαρκών αγαθών επιλέγει το διαδίκτυο η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών, όπως προκύπτει από έρευνα της Nielsen για το γ’ τρίμηνο του 2016.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα ευρήματα, το 62% δηλώνει ότι έχει προβεί στην αγορά κάποιας ταξιδιωτικής υπηρεσίας μέσω του διαδικτύου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε. περιορίζεται στο 47%.

Παράλληλα, το 54% επιλέγει το διαδίκτυο ως μέσο αγοράς ειδών ένδυσης και το 47% ως μέσο αγοράς έτοιμου φαγητού, αναφέρει το ependisinews.
Σημαντικές ευκαιρίες φαίνεται πως υπάρχουν στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων, καθώς το 40% δηλώνει «έτοιμο» να αγοράσει φρέσκα προϊόντα παντοπωλείου μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος.

Μάλιστα, όπως προκύπτει από την έρευνα, ο μηχανισμός που θα βοηθούσε στην ενεργοποίηση αυτών των καταναλωτών, είναι η εγγύηση επιστροφής χρημάτων, όσον αφορά τα καταναλωτικά προϊόντα, ενώ για τα φρέσκα προϊόντα ο αντίστοιχος μηχανισμός ενεργοποίησης θα ήταν η διασφάλιση της ποιότητας.

Διαδίκτυο
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑυτοί είναι οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι διάσημοι του 2017
Next Article Θέσεις εργασίας στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών

Related Posts

Λόττο: Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Σαββάτου

14 Ιουνίου, 2025

Μινέρβα: Πράσινο φως από Επ. Ανταγωνισμού στην απόκτηση των σημάτων Αλτις, Ελάνθη, SOL και Φλώρα

13 Ιουνίου, 2025

Epsilon SingularLogic: Ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου ψηφιακού μετασχηματισμού της ΠΙΝΔΟΣ

12 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.