• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»ΔΕΗ: Το 1.000.000 ευρώ έφτασαν οι ρυθμίσεις 350.000 καταναλωτών
Οικονομία

ΔΕΗ: Το 1.000.000 ευρώ έφτασαν οι ρυθμίσεις 350.000 καταναλωτών

29 Αυγούστου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ικανοποιητική χαρακτηρίζει η ΔΕΗ την εξέλιξη των διακανονισμών οφειλών με τη ρύθμιση των 36 δόσεων και σύμφωνα με τα στοιχεία περίπου 350.000 πελάτες έχουν διακανονίσει συνολικές οφειλές του 1 δισ. Σύμφωνα με την εταιρεία οι πελάτες με τις μικρότερες οφειλές αποφεύγουν να προχωρήσουν σε διακανονισμό.

Η τήρηση των διακανονισμών, σύμφωνα με την εταιρεία, εξελίσσεται πολύ ικανοποιητικά και ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 90%.
Εκτιμάται ότι το υπολειπόμενο διάστημα μέχρι την 30/9, λήξη ισχύος των 36 δόσεων, οι διακανονισμοί θα αυξηθούν σημαντικά, καθώς η έκπτωση 15% – ανταμοιβή της συνέπειας θα έχει πλέον αποδοθεί στο μεγαλύτερο μέρος των πελατών-δικαιούχων γεγονός που αναμένεται να επιδράσει καταλυτικά.

Oι πελάτες, κατανεμημένοι σε κατηγορίες ανάλογα με το ύψος των οφειλών τους, έχουν διακανονίσει τις οφειλές ως εξής:
• Κάτω των 500 ευρώ: 5 %
• Μεταξύ 500 και 1.000 ευρώ: 21 %
• Μεταξύ 1.000 και 3.000 ευρώ: 36 %
• Άνω των 3.000 ευρώ: 32 % του συνόλου της κατηγορίας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πελάτες με τις μικρότερες οφειλές αποφεύγουν να διακανονίσουν την οφειλή τους «βασιζόμενοι ίσως στην κοινωνική ευαισθησία της Επιχείρησης». «Ωστόσο, αυτό αποβαίνει σε βάρος τους, καθώς χάνουν την έκπτωση του 15%, ενώ με κάποιο μικρό μηνιαίο ποσό (10-30 ευρώ) θα ήταν συνεπείς και θα επωφελούνταν από την έκπτωση» σημειώνεται.

Η κατηγορία αυτή των πελατών είναι η πολυπληθέστερη.
• Κάτω από 500 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 1.230.000 πελάτες, με σύνολο οφειλής 146 εκατ. ευρώ.
• Μεταξύ 500 και 1.000 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 298.000 πελάτες, με σύνολο οφειλής 153 εκατ. ευρώ.
Οι πελάτες με τις μεσαίου ύψους οφειλές, δηλ. μεταξύ 1.000 και 3.000 ευρώ έχουν διακανονίσει τις οφειλές τους σε μεγαλύτερο ποσοστό, 36%. Στην κατηγορία αυτή οι πελάτες που δεν έχουν διακανονίσει την οφειλή τους ανέρχονται σε 216.000 με συνολική οφειλή 278 εκ. ευρώ.

Οι πελάτες με τις μεγαλύτερες οφειλές, πλέον των 3.000 ευρώ, έχουν διακανονίσει τις οφειλές τους σε ποσοστό 32%. Στην κατηγορία αυτή οι πελάτες που δεν έχουν διακανονίσει την οφειλή τους ανέρχονται σε 89.000 με συνολική οφειλή 509 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ «μεγάλος αριθμός πελατών των δύο τελευταίων κατηγοριών αποφεύγουν συστηματικά να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους. Η αντίληψη αυτή είναι το υπόβαθρο της μη τακτοποίησης των οφειλών παρά τη διευκόλυνση των 36 δόσεων, τις οποίες «θυμούνται» όταν γίνει διακοπή της ηλεκτροδότησης».
Όπως σχολιάζει «σ’ ένα μεγάλο μέρος αυτών έχει γίνει παρέμβαση στο μετρητή, και μάλιστα περισσότερες από μία φορά».
«Είναι αυτονόητο ότι οι οφειλές αυτών των κατηγοριών, και ιδιαίτερα οι τελευταίες, αποτελούν στόχο πρώτης προτεραιότητας για τη ΔΕΗ, χωρίς βέβαια να αμελούνται και οι υπόλοιπες» αναφέρει.

«Τέλος, και σε σχέση με κάποιες αναφορές για εξάμηνους λογαριασμούς και μάλιστα ως απόδειξη της αναποτελεσματικότητας του μηχανισμού είσπραξης των οφειλών, διευκρινίζεται ότι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ είναι 2μηνοι ή μηνιαίοι για μεγαλύτερους πελάτες. Παρέκκλιση από αυτό συνιστά εξαίρεση, οφειλόμενη σε αντικειμενική αδυναμία καταμέτρησης (αρμοδιότητα ΔΕΔΔΗΕ), όπως π.χ. συνέβη το τελευταίο διάστημα στη Χίο. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές ως γνωστό έχουν τη δυνατότητα να καταχωρούν την ένδειξή τους τηλεφωνικά καλώντας τον αριθμό 10410 του ΔΕΔΔΗΕ ή ηλεκτρονικά μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας του ΔΕΔΔΗΕ www.deddie.gr. Σημειώνεται τέλος ότι εάν όλοι οι λογαριασμοί γίνονταν μηνιαίοι, η πρόσθετη επιβάρυνση για τη ΔΕΗ θα ήταν της τάξης των 20 εκατ. το χρόνο» σημειώνει η εταιρεία.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article12 προσλήψεις στο Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής
Next Article Αυτά είναι τα 23+2 νησιά που θα αποκτήσουν υδατοδρόμιο

Related Posts

Στέγαση: Έξι συνεχόμενα τρίμηνα ανόδου για το κόστος στην Ελλάδα – Πώς επιβαρύνονται οι οικογένειες

18 Ιουνίου, 2025

Ψηφιακός φάκελος μεταβίβασης ακινήτου: Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία

18 Ιουνίου, 2025

Αυξάνονται σταθερά τα «φέσια» του Δημοσίου προς τους ιδιώτες - Εφτασαν τα 3,9 δισ. τον Απρίλιο

18 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.