• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Opinion»Είναι το μάρκετινγκ μόνο για τις μεγάλες εταιρείες;
Opinion

Είναι το μάρκετινγκ μόνο για τις μεγάλες εταιρείες;

6 Αυγούστου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το μάρκετινγκ είναι για όλους και μάλιστα απαραίτητο από το κομμωτήριο της γειτονιάς, τον ιατρό, μέχρι την εταιρεία που εκτυπώνει φυλλάδια ή το εστιατόριο που παίρνεις φαγητό το μεσημέρι. Το μάρκετινγκ στις νέες επιχειρήσεις έχει κυρίως δυο στόχους να σε γνωρίσουν και να κάνεις πωλήσεις.

Ειδικά στην αρχή μια νέο-ιδρυθείσα επιχείρηση χρειάζεται να αφιερώσει αρκετό χρόνο για να τη μάθει ο κόσμος, ώστε όταν θα θέλουν να αγοράσουν το αντίστοιχο προϊόν/ υπηρεσία να σκεφτούν αυτή. Σκοπός δεν είναι να μάθουν μόνο τα προϊόντα, αλλά να σε γνωρίσουν καλύτερα, να συνδεθούν μαζί σου και να αναπτύξουν μια μόνιμη σχέση.

Της Τόνιας Τσιρογιάννη*

Αρχικά βήματα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος είναι: ανακοίνωση της νέας επαγγελματικής ενασχόλησης σε προσωπικό επίπεδο, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε φίλους και γνωστούς. Μετά μπορείς  να στείλεις δελτία τύπου, ως επιχείρηση σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, ηλεκτρονικά και έντυπα.

Με τον τρόπο αυτό αρχίζεις και δημιουργείς ένα ιστορικό, ο κόσμος αρχίζει και σε συναντάει σε πολλά διαφορετικά σημεία, με αποτέλεσμα να μάθει το brand σου. Χρειάζεται να αφιερώσεις αρκετό χρόνο με αναρτήσεις και δημοσιεύσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα για να σε μάθουν.

Επίσης φυλλάδια, όσο και εάν ακούγεται παλιομοδίτικος τρόπος, αρκετοί δεν ασχολούνται με το διαδίκτυο και επίσης έτσι μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένο κοινό. Κάνε ομιλίες, βιντεάκια-αναλόγως την επιχείρηση- για να κρατάει τους υποψήφιους πελάτες σου σε εγρήγορση σχετικά με εσένα και τα προϊόντα/υπηρεσίες.

Επόμενο βήμα είναι οι συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις, όπου μπορεί να προσφέρεις εθελοντικά ή δωρεάν χρόνο ή προϊόντα. Αμέσως αυξάνεις τον αριθμό των ατόμων που σε μαθαίνου. Το ποσοστό των ανθρώπων που αγοράζουν αμέσως όταν δουν κάτι νέο είναι μικρό. Χρειάζεται να δουν, να διαβάσουν για τη συγκεκριμένη επιχείρηση - άνθρωπο αρκετές φορές για να προβούν στην αγορά.

Το σημαντικό είναι να έχεις συνεχή παρουσία, ηλεκτρονικά και όχι μόνο, σε όσα περισσότερα σημεία μπορείς. Όσο ακολουθείς τη στρατηγική αυτή χρειάζεται να ξεκινήσεις και τη στοχευμένη διαφήμιση, όπως google ads, και μπορεί να αποδώσει γρήγορα σε πωλήσεις.

Το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για όλα τα είδη των επιχειρήσεων, αφιέρωσε χρόνο για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

*Management Consultant
Personal & Business Coach
http://stellarlight.gr

Τσιρογιάννη
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔημόσιο: Πρώτα μετατάξεις, μετά προσλήψεις
Next Article Σήμερα η ομιλία Μητσοτάκη στη βουλή για το Επιτελικό κράτος

Related Posts

Η Σταγόνα

11 Αυγούστου, 2025

Οι δασμοί δεν σταματούν την ανοδική πορεία των αγορών!

11 Αυγούστου, 2025

Το μεγάλο «αγκάθι» στην ενέργεια έρχεται από το λεγόμενο κόστος εξισορρόπησης

10 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.