• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Εκπτώσεις: 7 στις 10 επιχειρήσεις έκαναν μικρότερο τζίρο!
Ειδήσεις

Εκπτώσεις: 7 στις 10 επιχειρήσεις έκαναν μικρότερο τζίρο!

5 Μαρτίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μειωμένες σε σχέση με πέρυσι είδαν τις εισπράξεις τους επτά στις δέκα επιχειρήσεις κατά την χειμερινή περίοδο των εκπτώσεων, όπως απάντησαν οι επιχειρηματίες στην έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).

Τα στοιχεία δείχνουν πως μόλις το 8% των επιχειρήσεων πήγε καλύτερα φέτος, ενώ για το 24% των επιχειρήσεων ο τζίρος παρέμεινε περίπου ο ίδιος, αναφέρει το protothema.

Οι ίδιοι επιχειρηματίες απάντησαν πως καλύτερη περίοδος για τις εκπτώσεις ήταν ο Ιανουάριος (49%), ακολούθησε το πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου (23%) και τέλος μόλις για το 9% των επιχειρήσεων καλύτερα πήγε το τέλος του Φεβρουαρίου.

Όσον αφορά στους καταναλωτές, σχεδόν οι μισοί προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους με κάρτα (49%), το 36% επέλεξε και κάρτα και μετρητά, ενώ μόνο το 14% πλήρωσε αποκλειστικά με μετρητά.

Παράλληλα, δύο στους τρεις επιχειρηματίες απάντησαν πως το άνοιγμα την Κυριακή μέσα στις εκπτώσεις δεν βελτίωσε τον τζίρο τους, ενώ ένας στους τέσσερις είπε ότι το άνοιγμα ήταν τελικά επιβαρυντικό.

ΕΣΕΕ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article639 θέσεις υπαλλήλων στα καταστήματα κράτησης
Next Article Έρχονται 1.500 μόνιμες θέσεις νοσηλευτών και παραϊατρικού προσωπικού

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.