• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»ΕΛΣΤΑΤ: Πρώτος στον κόσμο ο ελληνόκτητος στόλος αλλά 8η η ελληνική σημαία
Ειδήσεις

ΕΛΣΤΑΤ: Πρώτος στον κόσμο ο ελληνόκτητος στόλος αλλά 8η η ελληνική σημαία

21 Νοεμβρίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Κατά 1,5% αυξήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο η δύναμη του υπό ελληνική σημαία στόλο με πλοία χωρητικότητας από 100 κόρους και άνω σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα το 2018 σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας που δόθηκαν στη δημοσιότητα. Έφθασε τα 1.882 έναντι 1.855. Η ολική χωρητικότητα σημείωσε αύξηση της τάξεως του 0,1%, συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2018.

Ο αριθμός των πλοίων φαντάζει μεγάλος όμως δεν λέει αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα αφού η Στατιστική Υπηρεσία συμπεριλαμβάνει σκάφη από 100 κόρους και άνω, δηλαδή και μικρά πλοιάρια, αναφέρει το newmoney.

Η αλήθεια είναι από τα 4.705 εμπορικά ελληνόκτητα πλοία άνω των 3.000 gross tonnage χωρητικότητας, που είναι μετρήσιμα παγκοσμίως, μόνο τα 605 φέρουν την ελληνική σημαία, όπως επεσήμανε πριν από μία εβδομάδα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.

Και από αυτά, μόνος του ένας πλοιοκτήτης, ο Γιάννης Αγγελικούσης αντιπροσωπεύει το 20% της ελληνικής σημαίας.

«Η Ελληνική σημαία σημαίνει στρατηγική επιλογή, ενίσχυση των ελληνικών αξιών, αρχών, πολιτισμού, ιστορίας Εμείς πρέπει να δημιουργήσουμε ανταγωνιστικό νηολόγιο. Και ανταγωνιστικό νηολόγιο σημαίνει καταρχήν να μειώσουμε τη γραφειοκρατία, να δημιουργήσουμε πλαίσιο θεσμικό ανάλογο με άλλα ανταγωνιστικά νηολόγια. Και ναι, αν χρειαστεί σε αυτή τη φάση θα συγκρουστούμε» είπε ο ΥΝΑ.

Το ελληνικό νηολόγιο είναι το 8ο μεγαλύτερο στον κόσμο. Πρώτη δύναμη στην παγκόσμια κατάταξη είναι ο Παναμάς και ακολουθούν τα Νησιά Μάρσαλ, η Λιβερία, το Χονγκ Κόνγκ και η Σιγκαπούρη.

Ο στόλος με ελληνική σημαία είναι δεύτερος στην ΕΕ (σε όρους χωρητικότητας dwt) με πρώτη τη Μάλτα και τρίτη την Κύπρο.

Τα ελληνόκτητα πλοία είναι μοιρασμένα σε 41 νηολόγια. Τα περισσότερα είναι εγγεγραμμένα στο νηολόγιο της Λιβερίας και των Νησιών Μάρσαλ σε ποσοστό 19%.

Το ελληνικό νηολόγιο είναι στην τρίτη θέση προτίμησης των Ελλήνων πλοιοκτητών με 17% μαζί με τη Μάλτα που έχει επίσης το 17%. Παρ’ όλα αυτά το ελληνικό νηολόγιο παραμένει πρώτο με βάση τη χωρητικότητα με ποσοστό 21,8% του συνόλου του ελληνόκτητου στόλου.

Ακολουθούν ο Παναμάς με 9%, η Κύπρος με 7% και οι Μπαχάμες με 6%.

ΕΛΣΤΑΤ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜετρό: Στάσεις εργασίας στις 28 και 29 Νοεμβρίου
Next Article Η φούσκα ακινήτων «μετακομίζει» στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.