• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Ερχονται… αυξήσεις σε αυτοκίνητα και τέλη κυκλοφορίας
Ειδήσεις

Ερχονται… αυξήσεις σε αυτοκίνητα και τέλη κυκλοφορίας

9 Απριλίου, 2018Updated:9 Απριλίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ερχονται… αυξήσεις σε αυτοκίνητα και τέλη κυκλοφορίας

Ο νέος τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης και των ρύπων πιέζει τους κατασκευαστές και αυτό αναμένεται να επιφέρει αλλαγές σε μοντέλα και τιμές, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ειδικών αναλυτών.

Από τον Σεπτέμβριο μπαίνει σε ισχύ το πρωτόκολλο μέτρησης ρύπων & κατανάλωσης WLTP/RDE (World Harmonised Light Vehicle Testing Procedure/Real Driving Emissions), σύμφωνα με το οποίο οι εργοστασιακές μετρήσεις έρχονται πιο κοντά στις πραγματικές, για όλα τα μοντέλα που πωλούνται εντός ΕΕ (όχι μόνο για τις νέες εγκρίσεις τύπου).

Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές κάνουν αγώνα δρόμου για να τροποποιήσουν τις παραγωγές σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις νέες νόρμες.

Στο πλαίσιο αυτό αναλυτές της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν ότι ενδεχομένως να υπάρξουν εκπλήξεις από την πλευρά των εταιρειών, είτε με αποκλεισμό μοντέλων, είτε με αυξήσεις τιμών λόγω μηχανικών αναβαθμίσεων που απαιτούνται για τα νέα όρια που προβλέπονται.

Άλλωστε, για τον παραπάνω λόγο η BMW «θυσίασε» την M3 η οποία δεν θα συνεχίσει να διατίθεται (εκτός από εξεζητημένα μοντέλα δεν αποκλείεται να έχουμε αλλαγές και σε πιο mainstream αυτοκίνητα).

Παράλληλα, πρέπει να επισημάνουμε πως ο νέος τρόπος μέτρησης θα φέρει-για ορισμένα υπάρχοντα μοντέλα-αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, καθώς τα γραμμάρια CO2/χλμ. στις εργοστασιακές μετρήσεις θα πάρουν την ανιούσα. Όπως και να χει, αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις μέχρι τον Σεπτέμβριο, που όπως φαίνεται θα είναι αρκετές.

ΙΧ Τέλη κυκλοφορίας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article«Βερεσέδια» των ΔΕΚΟ και πρωτογενή πλεονάσματα
Next Article FΤ: Η Ιταλία φοβάται να μη ζήσει ότι η Ελλάδα με το πρώτο εξάμηνο ΣΥΡΙΖΑ

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.