• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»ΕΣΕΕ: Επισκέπτες υπάρχουν, αλλά… δεν ψωνίζουν
Επιχειρήσεις

ΕΣΕΕ: Επισκέπτες υπάρχουν, αλλά… δεν ψωνίζουν

6 Νοεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι κινήθηκε η αγορά χθες, Κυριακή, που λειτούργησαν τα καταστήματα στο πλαίσιο των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης, παρατηρήθηκε προτίμηση των καταναλωτών στις αγορές επώνυμων προϊόντων και στις στοχευμένες αγορές στα καταστήματα ένδυσης-υπόδησης κυρίως παιδικών και γυναικείων. Ακολούθησαν τα καλλυντικά και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός, αναφέρει το parapolitika.gr.

«Ικανοποιητική μεν η επισκεψιμότητα στα ανοικτά καταστήματα, αλλά με πολύ περιορισμένες αγορές. Πολύς κόσμος, λίγες σακούλες. Οι καταναλωτές δεν φάνηκαν να δελεάζονται από τα ελκυστικά ποσοστά των ενδιάμεσων εκπτώσεων και έδειξαν συγκρατημένοι, χωρίς να ξεφεύγουν από τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή Κυριακή η αγοραστική κίνηση ήταν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα, ενώ δεν υπήρξε κάποια μικρομεσαία εμπορική επιχείρηση ή αλυσίδα που να εκφράσει κάποιον ιδιαίτερο ενθουσιασμό από τη λειτουργία και την εμπορική κίνηση της θεσμοθετημένης πρώτης Κυριακής του Νοεμβρίου. Το λιανικό εμπόριο το τελευταίο διάστημα, κινείται με μηνιαίες αυξομειώσεις από -2,5% έως +1,9% και με μεγάλες αποκλίσεις ανάλογα τη δραστηριότητα» δήλωσε ο κ. Κορκίδης.

εκπτώσεις
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣτην τελική ευθεία για τον Μαραθώνιο: Μπείτε στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» με τρία απλά βήματα
Next Article Γιατί οι αλλαγές στην αυτόνομη θέρμανση πολυκατοικιών πλήττει μόνο τους ασθενέστερους

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Η United Media εξαγόρασε το 50% του Alpha TV

16 Ιουνίου, 2025

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.