• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Η Κίνα πήρε κεφάλι και… στα ηλεκτρονικά
Πλανήτης

Η Κίνα πήρε κεφάλι και… στα ηλεκτρονικά

4 Ιουνίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τα ετήσια έσοδα από παιχνίδια υπολογιστών ξεπέρασαν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για πρώτη φορά, ενώ η Κίνα έχει ξεπεράσει τις ΗΠΑ ως η «παγκόσμια πρωτεύουσα των παικτών» με όρους μεγέθους της αγοράς, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύεται από την εταιρία επιχειρηματικών κεφαλαίων Atomico, η οποία εδρεύει στο Λονδίνο.

Οι 600 εκατομμύρια παίκτες στην Κίνα παρήγαγαν τα 24,6 δισ. από τα συνολικά 101,1 δισ. δολάρια του κλάδου παγκοσμίως για το 2016, ξεπερνώντας έτσι τις ΗΠΑ που έφτασαν τα 24,1 δισ. δολάρια. Το 2015, η παγκόσμια βιομηχανία παιχνιδιών ανήλθε σε 91,8 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του ερευνητικού οίκου Newzoo. Ένας από τους πρωταγωνιστές της κινεζικής "έκρηξης" στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου είναι το κατάστημα εφαρμογών για κινητά της Apple στην Κίνα. Το 2016, η αχανής ασιατική χώρα αντιπροσώπευε το 31% των 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανλήθηκαν για τα παιχνίδια στο iOS, έναντι μόλις 3% του συνόλου των 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2012, αναφέρει το newmoney.

Ο κ. Τομ Βεμάγιερ διευθυντής και επικεφαλής της έρευνας στο Atomico, αλλά και συγγραφέας της έκθεσης που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, δήλωσε μεταξύ άλλων: "Έχουμε φτάσει στο σημείο σήμερα να υπάρχουν περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια παίκτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών παγκοσμίως, Και το κινητό τηλέφωνο κατέχει το μεγαλύτερο τμήμα συνολικά από αυτά τα παιχνίδια».

Ο Ματίας Λιούνγκμαν, συνεργάτης της Atomico και ένας από τους συνιδρυτές της μαζί με τον Νίκλας Ζένστρομ, δήλωσε ότι "το μέσο έσοδο ανά χρήστη είναι υψηλότερο στην Κίνα από όσο στις ΗΠΑ, πράγμα που για εμένα πιθανότατα θα εκπλήξει τους περισσότερους".

China
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠρόστιμα «φωτιά» για χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ.
Next Article Η κλήρωση του ΤΖΟΚΕΡ (4/6/2017)

Related Posts

Χρυσός: Ποιες χώρες κρατούν τα μεγαλύτερα αποθέματα

17 Ιουνίου, 2025

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.