• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Η Amazon ανακηρύσσεται το πιο πολύτιμο brand παγκοσμίως
Ειδήσεις

Η Amazon ανακηρύσσεται το πιο πολύτιμο brand παγκοσμίως

11 Ιουνίου, 2019Updated:11 Ιουνίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

H Αmazon κατάφερε να ξεπεράσει την Google και την Apple και αποτελεί πλέον την πιο πολύτιμη μπράντα στον κόσμο με αξία που αγγίζει τα 315,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με κατάταξη εταιρειών παγκοσμίως, σημειώνοντας άνοδο 52% σε σχέση με πέρυσι.

Η Αpple ακολουθεί στη δεύτερη θέση καθώς αποτιμάται στα $309,5 δισ., με την Google να έρχεται τρίτη με αξία ελαφρώς χαμηλότερη και συγκεκριμένα στα 309 δισ. δολ., σύμφωνα με την κατάταξη BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand για το 2019, με βάση τα στοιχεία που συνέλεξε η εταιρεία ερευνών Kantar, αναφέρει το newmoney.

Η Google και η Apple εναλλάσσονταν τα τελευταία 12 χρόνια στην πρώτη θέση της λίστας. Το 2018 κορυφαία είχε ανακηρυχθεί η Google.
Σύμφωνα με την Doreen Wang, επικεφαλής της BrandZ τηςKantar, ανέφερε ότι η άνοδος της Amazon οφείλεται στο πουλά μια πλειάδα υπηρεσιών.

«Η αύξηση – φαινόμενο της αξίας της Amazon περί τα 108 δισ. δολ. την περσινή χρονικά δείχνει το πώς τα μεγάλα brands είναι τώρα λιγότερο εξαρτημένα από συγκεκριμένες κατηγορίες και περιοχές.

Τα σύνορα διευρύνονται, καθώς η τεχνολογία επιτρέπει πλέον σε εταιρείες όπως η Amazon, η Google και η Alibaba να προσφέρουν μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών σε πολλαπλούς πελάτες», ανέφερε σε e-mail της προς το CNBC.

εργασία προσλήψεις
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article4 προσλήψεις στο Δήμο Αλοννήσου
Next Article 5 θέσεις εργασίας στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πόρου

Related Posts

Ανεξάρτητη Αρχή κατά της ακρίβειας: Πότε τίθεται σε λειτουργία – Πώς θα λειτουργεί

17 Ιουνίου, 2025

Αlpha Finance: Αναβαθμίζει τις τιμές στόχους για τις τράπεζες με έμφαση στην ενίσχυση της κερδοφορίας μέσω εξαγορών

17 Ιουνίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca - "Βλέπει" τιμή στόχο 28,80 ευρώ - Περιθώριο ανόδου 45%

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.