• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Η COSCO παρακάμπτει την Ελλάδα
Ειδήσεις

Η COSCO παρακάμπτει την Ελλάδα

10 Ιουλίου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στην ενεργοποίηση σχεδίου εκτάκτου ανάγκης, που παρακάμπτει την Ελλάδα και τον σιδηροδρομικό της άξονα, ενεργοποίησε η θυγατρικής της Cosco στη χώρα μας.

Αιτία, οι απεργιακές κινητοποιήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς η COSCO θέλει να διασφαλίσει την ομαλή συνέχιση των δραστηριοτήτων της.

Μάλιστα, η εξέλιξη αυτή έρχεται δύο ημέρες μετά από την επισήμανση του επικεφαλής της COSCO, Ξιου Λιρόνγκ, στον Αλέξη Τσίπρα, ότι «καλό θα ήταν να μην γίνονται τόσες απεργίες».

Το σχέδιο που ήδη υλοποιείται, σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής», προβλέπειτην δια θαλάσσης μεταφοράς του 50% των εμπορευματοκιβωτίων που προέρχονται από την Ασία και έχουν ξεφορτωθεί στον ΟΛΠ με προορισμό την κεντρική Ευρώπη, στο λιμάνι της Σλοβενίας, Κόπερ και την από εκεί προώθηση τους στους τελικούς αποδέκτες.

Το άλλο 50% των φορτίων αυτών μεταφέρεται με φορτηγά στον συνοριακό σταθμό της Ειδομένης από όπου και παραλαμβάνεται από τους σιδηροδρόμους των Σκοπίων για να προωθηθεί επίσης προς την Κεντρική Ευρώπη. Εξέλιξη που στερεί έσοδα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

B
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑπαιτήσεις - "φωτιά" ΔΝΤ για Ελλάδα
Next Article 1.400 προσλήψεις σε 254 Κέντρα Κοινότητας

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.