• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»Η Mondelēz κατακτά την Κίνα
Business World

Η Mondelēz κατακτά την Κίνα

28 Ιουλίου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η Mondelēz International ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στην αγορά σοκολάτας της Κίνας, αξίας 2,8 δισ. δολαρίων. Συγκεκριμένα, το αγαπημένο brand της Ευρώπης, Milka, θα λανσαριστεί στα ράφια τον Σεπτέμβριο, με περισσότερα από 12 βασικά προϊόντα και με ειδικά εποχικά προϊόντα, καθώς η εταιρία φιλοδοξεί να κεφαλαιοποιήσει την αυξανόμενη προτίμηση των Κινέζων καταναλωτών για τη σοκολάτα.

Η Mondelēz International είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες σοκολάτας, με ένα πορτφόλιο από γνωστά διεθνή προϊόντα όπως Milka, Cadbury Dairy Milk, Côte d'Or, Lacta (διεθνές brand Ν. Αμερικής) και Toblerone. Η κίνηση αυτή θα ενισχύσει και θα δώσει ώθηση στην αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρίας, εισάγοντας ένα διεθνές brand σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου.

«Όταν ξεκινήσαμε το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα πέρυσι, είχαμε στόχο να εστιάσουμε σε γεωγραφικές περιοχές όπου θα μπορούσαμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη των βασικών μας κατηγοριών και των ισχυρών brands μας», δήλωσε ο κ. Tim Cofer, Chief Growth Officer, συμπληρώνοντας: «Αυτό είναι ένα παράδειγμα της στρατηγικής μας, το λανσάρισμα μιας κατηγορίας προϊόντων snacking στην οποία είμαστε ήδη παγκόσμια ισχυροί, σε μια αναπτυσσόμενη αγορά όπου έχουμε μια επιτυχημένη παρουσία».

«Βλέπουμε σημαντικές προοπτικές στην ανάπτυξη της κατηγορίας της σοκολάτας στην αγορά της Κίνας, όπου η κατανάλωση σήμερα είναι αρκετά χαμηλή ακόμα και για τα δεδομένα μιας αναπτυσσόμενης αγοράς. Φιλοδοξούμε ότι οι καινοτομίες μας, η παραγωγή, οι πωλήσεις και οι δυνατότητες του marketing θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές και θα ωθήσουν τόσο τη δραστηριότητά μας όσο και την ίδια την αγορά σοκολάτας», συμπλήρωσε.
Από την πλευρά του ο κ. Stephen Maher, πρόεδρος της Mondelez China, σημείωσε: «Δραστηριοποιούμαστε στην Κίνα εδώ και 30 χρόνια και γνωρίζουμε την αγορά και τι χρειάζεται για το λανσάρισμα μιας νέας κατηγορίας. Το 2012 μπήκαμε στην αγορά της τσίκλας στην Κίνα για πρώτη φορά και σήμερα έχουμε χτίσει μια δραστηριότητα 200 εκατ. δολ. με δύο πολύ αγαπημένα brands. Η δυναμική του brand Milka σε συνδυασμό με τη συνταγή της επιτυχίας που δημιουργήθηκε ειδικά για τους Κινέζους καταναλωτές μάς δίνει την πεποίθηση ότι θα έχουμε μεγάλη επιτυχία και στην αγορά της σοκολάτας».

A2
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕγκρίθηκε το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια
Next Article Χρήμα στην Τουρκία «ρίχνει» η Κομισιόν

Related Posts

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025

Η επόμενη κρίση μετά την πανδημία ξεκινά (και) με τις σπάνιες γαίες

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.