• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Κατακρημνίστηκε η αγορά επιβατικών τα τελευταία 12 χρόνια στην Ελλάδα
Οικονομία

Κατακρημνίστηκε η αγορά επιβατικών τα τελευταία 12 χρόνια στην Ελλάδα

28 Μαρτίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ραγδαία πτώση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων, που άγγιξε το 73%, από το 2004 μέχρι το 2016 καταγράφει έρευνα της Deloitte, εξετάζοντας τις τάσεις στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα και τις προτιμήσεις των Ελλήνων σχετικά με την επιλογή του νέου τους αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την έκθεση, η οποία βασίστηκε μεταξύ άλλων και σε στοιχεία του Economist Intelligence Unit (ΕIU), η συνολική πτώση της ελληνικής αγοράς είναι η μεγαλύτερη μεταξύ των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης. Βασική αιτία των πιέσεων που δέχθηκε ο κλάδος την προηγούμενη 12ετία, συνιστά μεταξύ άλλων η συνεχής πτώση του ΑΕΠ, καθώς και το ασταθές φορολογικό πλαίσιο για την αγορά νέων αυτοκινήτων, αναφέρει το protothema.

Σημειώνεται ότι τα επίπεδα των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα για το 2016 ήταν χαμηλότερα σε σχέση με τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 15η θέση της σχετικής λίστας, αναφορικά με την ιδιοκτησία επιβατικών αυτοκινήτων, σε σύγκριση με το μέσο ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα.

Παράλληλα, οι εταιρείες του κλάδου των νέων επιβατικών αυτοκινήτων βρίσκονται σήμερα σε στάδιο εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης των χρεών που προέκυψαν από την εκτεταμένη περίοδο πτώσης των πωλήσεων, ενώ οι αποκλειστικοί εισαγωγείς και έμποροι νέων αυτοκινήτων, στρέφουν το ενδιαφέρον τους και προς το εμπόριο ανταλλακτικών, με στόχο την αύξηση του ποσοστού κέρδους τους.

Με βάση τα στοιχεία της Deloitte, σταδιακή ανάκαμψη της αγοράς αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2017 με την πρόβλεψη να εκτιμά ότι ένα ποσοστό της πτώσης που έχει υλοποιηθεί στην 12ετία (2004-2016) θα ανακτηθεί μέχρι το 2021. Η πρόβλεψη για σταδιακή ανάκαμψη από την τρέχουσα χρονιά βασίζεται μεταξύ άλλων στην παλαιότητα της πλειοψηφίας των επιβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην χώρα και θα απαιτηθεί να αντικατασταθούν, καθώς και στην εκτιμώμενη αύξηση στις πωλήσεις προς τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, ως αποτέλεσμα της αναμενόμενης αύξησης του τουρισμού και των προσπαθειών που καταβάλλονται για διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.

Σε ότι αφορά τις τάσεις στην αγορά νέων αυτοκινήτων, η έκθεση αναδεικνύει την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών σε εμπορικά σήματα που θεωρούνται ‘value for money’ και οικονομικά στη χρήση (κυρίως diesel).

Τέλος, εμφανής είναι η τάση των Ελλήνων καταναλωτών προς τα αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού, με την πρώτη δεκάδα των κορυφαίων σε πωλήσεις αυτοκινήτων να καταλαμβάνουν αυτοκίνητα με χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμων, καθώς και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleFT: Που βλέπει «κρυμμένους θησαυρούς» η BlackRock
Next Article Εγκρίθηκαν οι 129 θέσεις στο Δήμο Πειραιά

Related Posts

Ήπια ανάκαμψη στην ευρωπαϊκή ένδυση το 2024 – Συνεχίζεται η πίεση στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας

8 Μαΐου, 2025

Πώς μπορεί να επηρεάσει την ελληνική οικονομία ο εμπορικός πόλεμος - Οι άμεσες και έμμεσες επιπτώσεις

8 Μαΐου, 2025

Θερινές εκπτώσεις 2025: Πότε ξεκινούν και πόσο διαρκούν

8 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.