• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Καταρρέουν μέρα με τη μέρα οι ελληνικές υποδομές
Ειδήσεις

Καταρρέουν μέρα με τη μέρα οι ελληνικές υποδομές

4 Μαρτίου, 2018Updated:5 Μαρτίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η κατάρρευση τμήματος της Διώρυγας της Κορίνθου και η διακοπή της σύνδεση Σαρωνικού-Κορινθιακού τις τελευταίες μέρες έφερε στην επιφάνεια ένα πρόβλημα που επεκτείνεται πέρα από την συντήρηση του συγκεκριμένου έργου. Η έλλειψη πόρων αλλά και κυρίως η απουσία συγκεκριμένου σχεδίου στρατηγικής για την ανάπτυξη έχουν οδηγήσει στην κατάρρευση των υποδομών και στην απώλεια δισεκατομμυρίων για την ελληνική οικονομία.

Σύμφωνα με την Καθημερινή το πολιτικό κόστος όταν πρόκειται για ιδιωτικοποιήσεις ή για άλλης μορφής απογαλακτισμό των υποδομών από το κράτος έχει λειτουργήσει ανασταλτικά, όπως και οι αντιδράσεις τοπικών ή συντεχνιακών συμφερόντων. Όπως δείχνουν τα στοιχεία έρευνας της Τράπεζας της Ελλάδος και του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών για κάθε ευρώ που επενδύεται στις υποδομές γυρνούν στην οικονομία άλλα δύο.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και κυρίως οι απαρχαιωμένες ράγες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δυσκολεύουν όχι μόνο τους ταξιδιώτες που ταλαιπωρούνται σε κάθε ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη αλλά και την ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά. Στην ίδια μοίρα βρίσκεται και το ηλεκτρικό δίκτυο της χώρας με την Κρήτη και άλλα νησιά να ευελπιστούν στη διασύνδεση με την ηπειρωτική χώρα το 2020.

Τα προβλήματα των υποδομών δεν είναι μεμονωμένα αλλά γενικευμένα: Τα ελληνικά αεροδρόμια, με εξαίρεση το «Ελευθέριος Βενιζέλος» συγκέντρωναν τις χειρότερες κριτικές και ακόμα και σήμερα 23 περιφερειακά αεροδρόμια περιοχών με μεγάλη τουριστική κίνηση πέρασαν από το ΤΑΙΠΕΔ στο υπερταμείο χωρία σχέδια για την αναβάθμισή τους.

Οι οδικοί άξονες με κορυφή την Εγνατία Οδό υπάρχουν ακόμα σοβαρές ελλείψεις. Η μη επιβολή διοδίων στην Εγνατία έχει δημιουργήσει μια σειρά προβλημάτων, όπως η απουσία Σταθμού Εξυπηρέτησης Αντοκινητιστών (ΣΕΑ) και η ύπαρξη μόνο ένός πρατηρίου καυσίμων σε όλο το μήκος του οδικού άξονα.

Τέλος σύμφωνα με την εφημερίδα στην Ελλάδα του 2018 νοσούν και οι υποδομές στις νέες τεχνολογίες. Η χώρα μας παραμένει στην τελευταία θέση μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσον αφορά την ποιότητα των ευζωνικών συνδέσεων, ενώ μένουν ανεκμετάλλευτα κοινοτικά κονδύλια που φτάνουν το μισό εκατομμύριο ευρώ. Η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να μην προχωρήσει στην ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών μέσω ΣΔΙΤ και κατέθεσε στην Κομισιόν άλλη πρόταση η οποία και απορρίφθηκε προ εβδομάδων.

Πηγή: in.gr

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΞεθωριάζει για τους Έλληνες το όνειρο της ιδιοκατοίκησης
Next Article Κοστέλο: Κίνδυνος μη εφαρμογής μεταρρυθμίσεων μετά τον Αύγουστο

Related Posts

Γ. Στουρνάρας: Να γίνουν αλλαγές στη φορολογία υπέρ των μισθωτών

17 Ιουνίου, 2025

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Πράσινο φως στην εξαγορά της Sun Force One από Aktor Ανανεώσιμες-Green Line

17 Ιουνίου, 2025

Πανελλήνιες 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα αποτελέσματα μέσω sms

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.