• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Καταρρέουν οι αστικές συγκοινωνίες
Ειδήσεις

Καταρρέουν οι αστικές συγκοινωνίες

8 Μαρτίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τη διετία 2015-2016 τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών από πωλήσεις εισιτηρίων υποχώρησαν στα 192 εκατ. ευρώ έναντι 242,5 εκατ. την τριετία 2012-2014. Για την ίδια περίοδο η επιδότηση στις συγκοινωνίες αυξήθηκε 18% και ανήλθε σε 120 εκατ. ευρώ παρά το γεγονός ότι το προηγούμενο διάστημα είχε περικοπεί κατά 50%, ενώ εκτινάχθηκαν τα έξοδα προς τρίτους κατά 91%, αναφέρει το protothema.

Στη δυσμενή εικόνα για τα ΜΜΜ, προστίθεται η δραστική μείωση στο στόλο οχημάτων που από 2.100 λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους περίπου 850 αλλά και στο μεγάλο έλλειμμα του ελεγκτικού μηχανισμού που περιορίζεται σε 13 ελεγκτές εισιτηρίων για ένα δίκτυο 272 γραμμών και 12.000 δρομολογίων ετησίως. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις διαπιστώσεις για την δραματική υποβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών την τελευταία τριετία που παρουσίασε χθες σε συνέντευξη τύπου ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης και πρώην υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών και ο αρμόδιος τομεάρχης κ. Κώστας Καραμανλής.

Σύμφωνα με τα στελέχη της ΝΔ, οι μεγάλες σπατάλες επεκτάθηκαν και στις παροχές προς τρίτους, οι οποίες εμφανίζουν αύξηση 61% την διετία 2015-2016 καθώς και στις δαπάνες ασφάλειας και φύλαξης που αυξήθηκαν κατά 30%. «Ειδικά για το κόστος ασφάλειας και φύλαξης, αν συγκρίνουμε με το 2014, (με βάση τους δημοσιευμένους και εγκεκριμένους ισολογισμούς) από 2 εκατ. ευρώ στον ισολογισμό του 2014 αυτό αυξήθηκε σε 4,4 εκατ. ευρώ το 2015 και 5,7 εκατ. ευρώ το 2016. Δηλαδή η αύξηση από το 2014 έφτασε  το 172%» ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης.
Σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ο κ. Καραμανλής, υποστήριξε χθες ότι η λειτουργία του παραμένει προβληματική, δυσκολεύοντας την καθημερινότητα της μεσαίας τάξης και όσους έχουν μεγαλύτερη ανάγκη να μετακινηθούν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. «Θεσμοθετούν και υλοποιούν το μέτρο με προχειρότητα και χωρίς στοιχειώδη λογική και όλα αυτά στο πόδι, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή χωρίς ακόμα και τώρα να μπορεί να εφαρμοστεί κανονικά το μέτρο».

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleWalmart και Nike στις παράπλευρες απώλειες των αμερικανικών δασμών
Next Article 23 θέσεις εργασίας στο Αρεταίειο Νοσοκομείο

Related Posts

Álvaro Pereira (ΟΟΣΑ): Η "ασημένια οικονομία" αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία

17 Ιουνίου, 2025

ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Ο πραγματικός μισθός μειώθηκε 32,8% στην τελευταία 15ετία

17 Ιουνίου, 2025

Γ. Στουρνάρας: Να γίνουν αλλαγές στη φορολογία υπέρ των μισθωτών

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.