• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ναυτιλία»Κινεζική πρωτιά στις ναυπηγήσεις πλοίων τον Αύγουστο
Ναυτιλία

Κινεζική πρωτιά στις ναυπηγήσεις πλοίων τον Αύγουστο

6 Σεπτεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Φαίνεται ότι τους έπιασε η ζέστη του Αυγούστου τους Έλληνες πλοιοκτήτες με αποτέλεσμα οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες να κατεβάσουν ταχύτητα όσον αφορά στον ρυθμό με τον οποίο υπέγραφαν παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny μέσα στον Αύγουστο ελληνικά συμφέροντα υπέγραψαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση μόλις τεσσάρων πλοίων συνολικής αξίας 48 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για 17 πλοία λιγότερα σε σύγκριση με τον Ιούλιο ποσοστό μείωσης 81%. Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016 που οι Έλληνες παρήγγειλαν εννέα πλοία, το ποσοστό μείωσης φθάνει στο 56%, αναφέρει το protothema.

Τα πλοία που παρήγγειλαν είναι δύο φορτηγά και δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Οι Κινέζοι αντιθέτως φούλαραν τις επενδυτικές τους μηχανές. Παρήγγειλαν τον Αύγουστο τη ναυπήγηση 17 πλοίων έναντι 15 τον Ιούλιο ποσοστό αύξησης 13% και οκτώ τον Αύγουστο του 2016 ποσοστό αύξησης 113%.

Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα 274 εκατομμύρια δολάρια και αφορά οκτώ φορτηγά πλοία, τέσσερα δεξαμενόπλοια, τέσσερα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα μεταφοράς οχημάτων.

Παγκοσμίως, τον Αύγουστο του 2017 υπεγράφησαν συμβόλαια συνολικής αξίας 1,2 δισ. για τη ναυπήγηση 54 πλοίων έναντι 87 τον Ιούλιο, ποσοστό μείωσης 37%.

Πλοια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑθήνα – Γιάννενα με 37,25 ευρώ για διόδια!
Next Article "Μεγάλος αδελφός": Με το πάτημα ενός κουμπιού η εφορία θα βλέπει τους λογαριασμούς στο εξωτερικό

Related Posts

Ανοίγει πάλι η κάνουλα των στεγαστικών δανείων - Τι ακίνητα επέλεξαν οι αγοραστές το 2024

16 Ιουνίου, 2025

Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,35 δισ. ευρώ στο 5μηνο – Φορολογικά έσοδα 27 δισ. ευρώ

16 Ιουνίου, 2025

Κοινωνικός Τουρισμός 2025: Πώς να αξιοποιήσετε το voucher για οικονομικές διακοπές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.