• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Κοινό e-pass για όλους τους αυτοκινητόδρομους
Ειδήσεις

Κοινό e-pass για όλους τους αυτοκινητόδρομους

4 Νοεμβρίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Έναν ενιαίο πομποδέκτη, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιούν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας θα έχουν τους επόμενους μήνες οι οδηγοί. Την προηγούμενη εβδομάδα, υπογράφτηκε μεταξύ των παραχωρησιούχων μνημόνιο συνεργασίας που ανοίγει το δρόμο για την λεγόμενη διαλειτουργικότητα, με καθυστέρηση οκτώ ετών.

Μέχρι σήμερα, το μέτρο εφαρμοζόταν μερικώς και ο λόγος ήταν ότι με εξαίρεση την Εγνατία που δεν είχε ηλεκτρονικά διόδια, δύο παραχωρήσεις (Νέα Οδός και Κεντρική Οδός) βρίσκονταν εκτός διαλειτουργικότητας καθώς διαφωνούσαν με το ύψος της προμήθειας. Υπενθυμίζεται ότι βάσει του συστήματος κάθε εταιρεία παραχώρησης καταγράφει τις διελεύσεις στα διόδιά της και αποδίδει υποχρεωτικά στην εταιρεία, στην οποία ανήκει ο πομποδέκτης ένα ποσοστό της είσπραξης που υπολογίζεται περίπου στο 2,5%, αναφέρει το protothema.gr.

Ωστόσο, την διαλειτουργικότητα με χρήση ενιαίου e-pass, ακολούθησαν η Αττική Οδός, ο Μορέας, η Ολυμπία Οδός, η Γέφυρα Ρίο – Αντίρριο και ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, παραχωρήσεις με κοινό παρονομαστή τους ίδιους μετόχους.

Ειδικά για την περίπτωση της Νέα Οδού που διαχειρίζεται το τμήμα Ρίο –Αντίρριο και το τμήμα της εθνικής οδού Μεταμόρφωση-Σκάρφεια με την μεγάλη εμπορική κίνηση στα διόδια των Αφιδνών, η διαλειτουργικότητα μεταφράζεται στη καταβολή σημαντικών τελών στην Αττική Οδό που σήμερα έχει την μερίδα του λέοντος στους πομποδέκτες. Το γεγονός ότι υπάρχει συμφωνία δημιουργεί ένα ευνοϊκό κλίμα για να επιτευχθεί η χρήση ενός ενιαίου e-pass και να απαλλαγούν οι οδηγοί από τα πολλαπλά μηχανάκια.

Τεχνικός σύμβουλος για την υλοποίηση της διαλειτουργικότητας και τον διαμερισμό των εσόδων μεταξύ των εταιρειών τίθεται το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Υπολογίζεται ότι η εφαρμογή του μέτρου θα χρειαστεί από 6 έως 8 μήνες.

Το υπουργείο Υποδομών επιδιώκει να ενισχύσει το ρόλο του υπουργείου που έχει αναλάβει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους και στον τομέα των ηλεκτρονικών διοδίων. Πρόσφατα η Επιτροπή Αναστολών του ΣτΕ έδειξε κόκκινη κάρτα στο διαγωνισμό μετά από προσφυγή των διαγωνιζομένων, στον οποίο υπήρχε προσωρινός ανάδοχος. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εμφανίζεται αποφασισμένη να προκηρύξει νέο διαγωνισμό.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ κυβέρνηση μειώνει τον φόρο σε όλα τα ομόλογα
Next Article Zευγάρι κατηγορεί πρώην διευθυντή τράπεζας για υπεξαίρεση 450.000 ευρώ

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.