• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Κρουαζιέρα: Αύξηση κατά 6% - 8% ενώ επανέρχεται η Τουρκία
Ειδήσεις

Κρουαζιέρα: Αύξηση κατά 6% - 8% ενώ επανέρχεται η Τουρκία

8 Μαρτίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η Τουρκία ξαναμπαίνει στο «παιχνίδι» της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο αλλάζοντας τους κανόνες του ανταγωνισμού συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αύξηση του τουριστικού κύματος από την οποία ωφελείται και η Ελλάδα, αναφέρει το newmoney.

«Το 2019 φαίνεται να υπάρχει κάποια βελτίωση στην κίνηση το οποίο θα φέρει περιορισμένη διόρθωση στις απώλειες του 2018 σε μικρό ποσοστό και των μεγάλων απωλειών του 2017 (περίπου – 20%)» επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας,  Θόδωρος Κόντες:

«Η βελτίωση συνθηκών στην Τουρκία και γενικότερα στην Ανατολική Μεσόγειο συμπεριλαμβανομένων Αιγύπτου, Ισραήλ κλπ είναι ο κύριος μοχλός έλξης στην περιοχή. Επίσης ο προορισμός Ασία που είχε τελευταίως απορροφήσει ένα σημαντικό αριθμό πλοίων φαίνεται να αντιστρέφονται τα πράγματα και μερικά πλοία επιστρέφουν στην Μεσόγειο για να καλύψουν το ενδιαφέρον που υπάρχει» και τονίζει:

«Έτσι λοιπόν οι προβλέψεις μας δείχνουν να υπάρχει κάποια βελτίωση στους Ελληνικούς προορισμούς περίπου 6 – 8 % σε σύγκριση με το 2018 αν και μια αρχική μας πρόβλεψη ήταν μικρότερη διόρθωση περίπου 2 – 3 %. Τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου φαίνεται να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα μια που το μεταναστευτικό πρόβλημα παραμένει».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΚΦΝ «η γείτονα Τουρκία φαίνεται να ξανακερδίζει τις απώλειες των προηγούμενων ετών 2016 – 2018 το οποίο βέβαια εξυπηρετεί και την χώρα μας μια που ο προορισμός Ανατολικής Μεσογείου συνδυάζει πάντα τούρκικους προορισμούς και Ελληνικούς και η πρόβλεψη είναι να συνδυάσει Αίγυπτο – Ισραήλ και άλλους αξιόλογους προορισμούς ανατολικής Μεσογείου» και προσθέτει:

«Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε την προσπάθεια της γείτονος Τουρκίας να επανακτήσει το χαμένο έδαφος με μια επιδοματική πολιτική προς τους operators κρουαζιέρας επιστρέφοντας ικανοποιητικό ποσό από τα έξοδα λιμένων ανάλογα με την εποχή, τον αριθμό επιβατών αλλά και τον αριθμό προσεγγίσεων. Η πολιτική αυτή φαίνεται να έχει θετικά αποτελέσματα στα κυρίως λιμάνια κρουαζιέρας της Τουρκίας συμπεριλαμβανομένων και του homeporting στην Κωνσταντινούπολη που δειλά – δειλά επιστρέφει λόγω χαμηλότερου κόστους – υπηρεσιών και αεροπορική εξυπηρέτηση, στον χάρτη της κρουαζιέρας. Απεναντίας στην χώρα μας μιλάμε για αυξήσεις κόστους σε κύριους λιμένες και ελάχιστες βελτιώσεις Υπηρεσιών, εφαρμόζοντας τιμολογιακές πολιτικές μακράν της ανταγωνιστικότητας».

Κρουαζιέρα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ κυβέρνηση δημιουργεί τον «Μεγάλο Αδελφό» του Διαδικτύου
Next Article Στους «Times» η μυστηριώδης στάση του αεροσκάφους του Μαδούρο

Related Posts

Πόσο πραγματική είναι η απειλή του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ; Διχασμένοι οι αναλυτές, μιλούν για «παγκόσμιο σοκ» ή γι' «αυτογκόλ» της Τεχεράνης

16 Ιουνίου, 2025

Μισθωτήρια ακινήτων: Η προθεσμία αποδοχής για ενοικιαστές και συνιδιοκτήτες λήγει σύντομα

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.