• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Κρουαζιέρα: Μεγάλος χαμένος το λιμάνι του Πειραιά για το 2018
Ειδήσεις

Κρουαζιέρα: Μεγάλος χαμένος το λιμάνι του Πειραιά για το 2018

13 Ιουλίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μπορεί οι προβλέψεις για την πορεία της κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2018 να ήταν αρχικά ευοίωνες, όμως στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν ήταν στραβός ο γιαλός αλλά εμείς αρμενίζαμε στραβά.

Ο μεγάλος χαμένος είναι το λιμάνι του Πειραιά που από τις 625 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το 2017 και τις 576 το 2017 θα τις δει να μειώνονται στις 520 το 2018 σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο π πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, Θεόδωρος Κόντες, μετά από έρευνα σε εταιρείες και λιμάνια.

Οι επιβάτες από 1,094 εκατ. το 2016, μειώθηκαν στο 1,05 το 2017 ενώ το 2018 θα πέσουν κάτω από το ψυχολογικό όριο του ενός εκατομμύριου και πιο συγκεκριμένα στα 900 χιλιάδες.

Το 2017 σημειώθηκε η πλέον αισθητή μείωση των τελευταίων ετών της για όλη την κρουαζιέρα στην Ελλάδα. Μείωση που έφθασε το 20 %. Σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις για το 2018 θα υπήρχε μικρή διόρθωση του 2 % για το 2018 και σταδιακά αυξητική κίνηση για τα επόμενα έτη.

Αντ’ αυτού φαίνεται ότι το 2018 θα υπάρξει περαιτέρω μείωση για μεν τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων σε ελληνικά λιμάνια περίπου 2 % για δε τις επιβατο-αφίξεις στο 3,2%.

Πηγή: Protothema

Κρουαζιέρα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕργασιακό μεσαίωνα αποκάλυψαν οι έλεγχοι της Επιθεώρησης Εργασίας
Next Article Το ΔΝΤ παραμένει στην Ελλάδα και μετά τα μνημόνια

Related Posts

Ανάλυση: Ποια είναι τα χειρότερα σενάρια για την κρίση στη Μέση Ανατολή

15 Ιουνίου, 2025

ΝΥΤ: Χτυπώντας την καρδιά του ιρανικού καθεστώτος, ο Νετανιάχου προστατεύει την κληρονομιά του

14 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Σημαντική ανάκαμψη στην καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά το σοκ των δασμών Τραμπ

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.