• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ναυτιλία»Κρουαζιέρα: Το… ναυάγιο του 2017 παρασύρει και το 2018
Ναυτιλία

Κρουαζιέρα: Το… ναυάγιο του 2017 παρασύρει και το 2018

26 Ιουνίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο γεωπολιτικά περιβάλλον της ανατολικής Μεσογείου η ελληνική κρουαζιέρα καλείται να βρει τον δρόμο προς την ανάπτυξη.

«Το 2017 είναι χαμένο αφού οι αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων και στα 42 ελληνικά λιμάνια αναμένεται να είναι μειωμένες κατά 22,7%. Στα ίδια βήματα θα ακολουθήσει και το 2018» επισημαίνουν στελέχη της αγοράς.

Η προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων δεν είναι εύκολη αφού υπάρχει έλλειψη σωστής επικοινωνίας με τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου που μοιράζουν το παιχνίδι παγκοσμίως, αναφέρει το protothema.

Το λιμάνι του Πειραιά με τους ένα εκατομμύρια επιβάτες προσπαθεί να κρατήσει στους ώμους του σαν άλλος Άτλας το οικοδόμημα. Όμως αυτό δεν φθάνει. Θα πρέπει να ενισχύσει τη θέση του. Τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Cosco που ανέλαβε την τύχη του λιμανιού και καλείται μέσα σε δύσκολες συνθήκες να διαμορφώσει τη στρατηγική που θα ακολουθήσει, ούσα όμως άπειρη στη διαχείριση τερματικών σταθμών κρουαζιέρας.

Η κρουαζιέρα παραμένει μια δυναμική αγορά, η οποία καταγράφει υψηλότερη δραστηριότητα κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις από 25,3 εκατομμύρια πολίτες σε όλο τον κόσμο αναμένεται να πραγματοποιήσουν μία κρουαζιέρα μέσα στο 2017, σχεδόν 4% περισσότεροι από το 2016. Πρόκειται για μια βιομηχανία μοναδική καθώς έχει κινηθεί ανοδικά κάθε έτος για τρεις δεκαετίες, και με συνολική αύξηση κατά 62% την δεκαετίας 2007-2016. Η έννοια της «κυκλικότητας» των οικονομικών δραστηριοτήτων. Τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μεγέθη της κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων των ναυπηγήσεων, εκτιμάται ότι δημιουργούν κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 11 εκατ. δολάρια

Κρουαζιέρα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔιαβήτης: Πόσο ασφαλής είναι η ορμονική αντισύλληψη;
Next Article 1.882 θέσεις εργασίας στα Κέντρα Προσωρινής φιλοξενίας προσφύγων

Related Posts

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Σημαντική ανάκαμψη στην καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά το σοκ των δασμών Τραμπ

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.