• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ναυτιλία»Μειώνονται τα πλοία αυξάνει η χωρητικότητα
Ναυτιλία

Μειώνονται τα πλοία αυξάνει η χωρητικότητα

25 Απριλίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σε μία «ουδέτερη» κατάσταση βρίσκεται το ελληνικό νηολόγιο αφού δεν καταφέρνει να προσελκύσει πολλά πλοία ούτε να πείσει τους Έλληνες πλοιοκτήτες να υψώσουν τη γαλανόλευκη σε κάποια από τα δικά τους που είναι σήμερα υπό ξένη σημαία. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ κατά 0,2% μειώθηκε τον Φεβρουάριο του 2017, ο αριθμός των υπό ελληνική σημαία εμπορικών πλοίων (άνω των 100 ΚΟΧ), αναφέρει το newmoney.

Πιο συγκεκριμένα, η δύναμη του ελληνικού στόλου μειώθηκε κατά τρία πλοία φθάνοντας τα 1.843 πλοία, έναντι 1.846 πλοίων τον αντίστοιχο μήνα του 2016.
Από αυτά τα 441 ήταν φορτηγά, τα 529 δεξαμενόπλοια, τα 627 επιβατηγά και τα 246 διάφορων τύπων.

Αντιθέτως η ολική χωρητικότητα του εμπορικού στόλου (άνω των 100 ΚΟΧ) αυξήθηκε κατά 0,8% έναντι πτώσης 0,7% το 2016.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟι οριστικοί πίνακες για τον κοινωνικό τουρισμό
Next Article Αύριο στην Αθήνα η Βελκουλέσκου

Related Posts

Ήπια ανάκαμψη στην ευρωπαϊκή ένδυση το 2024 – Συνεχίζεται η πίεση στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας

8 Μαΐου, 2025

Πώς μπορεί να επηρεάσει την ελληνική οικονομία ο εμπορικός πόλεμος - Οι άμεσες και έμμεσες επιπτώσεις

8 Μαΐου, 2025

Θερινές εκπτώσεις 2025: Πότε ξεκινούν και πόσο διαρκούν

8 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.