• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Μετρό: Εγκρίθηκε η περιβαλλοντική μελέτη για τη γραμμή 4
Ειδήσεις

Μετρό: Εγκρίθηκε η περιβαλλοντική μελέτη για τη γραμμή 4

23 Μαΐου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Εγκρίθηκε από τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλο, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τους πρώτους 15 σταθμούς της νέας γραμμής 4 του Μετρό.

Το κεντρικό τμήμα της γραμμής 4, μήκους 12,8 χιλιόμετρα, από το Άλσος Βεΐκου έως το Γουδή, περιλαμβάνει 15 σταθμούς και θα εξυπηρετεί πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, Ζωγράφου και Γουδή.

Τέσσερα σχήματα, τα οποία αποτελούνται από εγχώριους και διεθνείς κατασκευαστικούς ομίλους, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαγωνιστική διαδικασία για τη κατασκευή του κεντρικού τμήματος της γραμμής 4, και όλοι τους έχουν υποβάλει προσφυγές.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,45 δισ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της Αττικό Μετρό σε περίπου 6 μήνες από τώρα αναμένεται να κατατεθούν οικονομικές και τεχνικές προσφορές.

Το χρονοδιάγραμμα που έχει εκπονήσει η Αττικό Μετρό – που θα είναι ο διαχειριστής του έργου – προβλέπει διάρκεια κατασκευής 8 ετών, από το 2019 έως και το 2026.

Στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια έως και 18 αυτόματων συρμών, δηλαδή δίχως οδηγό, η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτιρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.

Συνολικά, η γραμμή 4 του Μετρό έχει προϋπολογισμό 3,5 δισ. ευρώ, θα υλοποιηθεί σε πέντε φάσεις, θα έχει μήκος 33,5 χιλιόμετρα και 30 νέους σταθμούς.

Θα διαθέτει 5 σταθμούς μετεπιβίβασης προς τις γραμμές 1, 2 και 3, ενώ εκτιμάται ότι θα μετακινούνται περισσότεροι από 500.000 επιπλέον επιβάτες

Μετρό
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleJPMorgan: Η Ελλάδα θα κάνει «βρώμικη» έξοδο με προληπτική γραμμή
Next Article «Χλωμή» η συμφωνία για το χρέος στο αυριανό Eurogroup

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.