• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επενδύσεις»Ναυάγησε η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΣΦΑ
Επενδύσεις

Ναυάγησε η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΣΦΑ

30 Νοεμβρίου, 2016Updated:30 Νοεμβρίου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Επισημοποιείται πλέον το ναυάγιο στις διαπραγματεύσεις με τη Socar για την ιδιωτικοποίηση του 66% του ΔΕΣΦΑ, με ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που μιλά για ολοκλήρωση των συζητήσεων, βάζοντας τέλος σε μια διαδικασία που κράτησε περισσότερα από τριάμισι χρόνια για να καταλήξει άγονη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η πρόταση που κατατέθηκε από την πλευρά των υποψηφίων αγοραστών, σχετικά με απομείωση του τιμήματος, ήταν νομικά ανέφικτη και θα ακύρωνε τον διαγωνισμό, ενώ και οι εναλλακτικές προτάσεις τους ήταν ανεφάρμοστες, επισημαίνει. Οι αντιπροτάσεις της κυβέρνησης δεν έγιναν αποδεκτές, προσθέτει.

Έτσι συμφωνήθηκε να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις των δύο πλευρών χωρίς να υπάρξει συμφωνία και ως εκ τούτου δεν πρόκειται να ανανεωθεί η ισχύς της εγγυητικής επιστολής της Socar η οποία έληξε σήμερα, 30 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την ερχόμενη εβδομάδα η κυβέρνηση θα αποφασίσει συλλογικά τα επόμενα βήματα, λαμβάνοντας υπόψη ότι η αποκρατικοποίηση της εταιρίας αποτελεί και μνημονιακή υποχρέωση. Δεν αποκλείεται δηλαδή η προκήρυξη νέου διαγωνισμού, καθώς στο πλαίσιο της προηγούμενης διαδικασίας είχαν ήδη εμφανιστεί ευρωπαϊκές εταιρίες με έντονο ενδιαφέρον για τον ΔΕΣΦΑ.

Η ολοκλήρωση του προηγούμενου διαγωνισμού προσέκρουσε κατ’ αρχήν σε αιτιάσεις της γενικής διεύθυνσης ανταγωνισμού της Ε.Ε. που έθεσε θέμα περιορισμού της συμμετοχής της SOCAR στον ΔΕΣΦΑ κάτω από το 50% (από 66% που ήταν το «πακέτο» των μετοχών που προσφέρθηκε στο διαγωνισμό), αίτημα που ικανοποιήθηκε από την ελληνική πλευρά, ενώ στη συνέχεια οι αγοραστές ήγειραν θέμα μείωσης του τιμήματος (από 400 εκατ. Ευρώ που ήταν η προσφορά) λόγω της μείωσης με νομοθετική ρύθμιση, των εσόδων του διαχειριστή.

Η ανακοίνωση του υπουργείου

«Τους τελευταίους μήνες η κυβέρνηση ήταν σε συνεχείς συζητήσεις με εκπροσώπους των εταιρειών SOCAR και Snam για την πώληση του 66% του ΔΕΣΦΑ. Το κλίμα στις συζητήσεις ήταν εποικοδομητικό.

» Εντούτοις, η πρόταση που κατατέθηκε από την πλευρά των υποψηφίων αγοραστών, σχετικά με απομείωση του τιμήματος (αποπληρωμή σε δόσεις), ήταν νομικά ανέφικτη και θα ακύρωνε τον διαγωνισμό.

» Εξετάστηκαν εναλλακτικές προτάσεις που έκαναν οι υποψήφιοι αγοραστές, για τη βελτίωση της αξίας μέσω εγγυοδοτικών μηχανισμών, οι οποίες διαπιστώθηκε, τελικά, ότι είναι ανεφάρμοστες εντός του κοινοτικού θεσμικού πλαισίου.

» Οι προτάσεις της κυβέρνησης αποσκοπούσαν στη βελτίωση της οικονομικής θέσης της εταιρείας, με βάση την αύξηση της ανακτήσιμης διαφοράς των παρελθόντων ετών, στο πλαίσιο της υφιστάμενης νομοθεσίας. Οι προτάσεις αυτές δεν έγιναν αποδεχτές, με αποτέλεσμα οι συζητήσεις να ολοκληρωθούν».




Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔιευκρινίσεις για τις ασφαλιστικές εισφορές α' εξαμήνου του ΟΓΑ
Next Article Άλλαξαν τα τέλη κυκλοφορίας για 133.000 ΙΧ: Ποιοι πληρώνουν περισσότερα

Related Posts

Metlen: To Protergia Picasso προσφέρει σιγουριά για όλους και τον Ιούλιο!

30 Ιουνίου, 2025

Ακίνητα: Τα επόμενα επενδυτικά hot spots - Οι περιοχές που δίνουν υψηλές αποδόσεις

16 Ιουνίου, 2025

ΡΑΑΕΥ: Δέσμη μέτρων για τη λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων

2 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.