• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οι άνθρωποι θα ξοδέψουν έως και $1,3 τρισ. για την Τεχνολογία το 2019
Ειδήσεις

Οι άνθρωποι θα ξοδέψουν έως και $1,3 τρισ. για την Τεχνολογία το 2019

14 Μαΐου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Θετικές είναι οι προβλέψεις για την πορεία των καταναλωτικών δαπανών που αφορούν την Τεχνολογία τόσο κατά το τρέχον έτος όσο και σε βάθος τριετίας. Το τρέχον έτος οι καταναλωτικές δαπάνες για τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν, παγκοσμίως, το 1,32 τρισ. δολάρια, αυξημένες κατά 3,5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Σύμφωνα με την IDC (Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide), ο ρυθμός ανάπτυξης των καταναλωτικών δαπανών για την Τεχνολογία θα συνεχίσει να είναι ανοδικός: έως το 2022 οι σχετικές δαπάνες θα ανέλθουν στο $ 1,43 τρισ., καταγράφοντας μέσο ετήσιο ρυθμό 3%. Από την ανάλυση της IDC προκύπτει ότι η παραδοσιακή αγορά των τεχνολογικών δαπανών, που απευθύνεται στους καταναλωτές, δηλαδή οι προσωπικοί υπολογιστικές, τα κινητά τηλέφωνα και οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 96% όλων των καταναλωτικών δαπανών το 2019, αναφέρει το newmoney.

Οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ αυτού του ποσού σε όλη τη διάρκεια της πρόβλεψης έως το 2022, ακολουθούμενη από τον τομέα των κινητών τηλεφώνων. Ωστόσο, ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων στο παραδοσιακό τμήμα των καταναλωτικών τεχνολογικών δαπανών θα είναι σχετικά αργή με μέσο ετήσιο ρυθμό 2,4% έως το 2022. Αντίθετα, αναδυόμενες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των ακουστικών αυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, των drones, των ρομποτικών συστημάτων, των "έξυπνων" οικιακών συσκευών και των wearables, θα πετύχουν πολύ πιο ισχυρή ανάπτυξη, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 20,6% έως το 2022.

Αναδυόμενες τεχνολογίες

Μάλιστα, με ορίζοντα το 2022, η IDC αναμένει ότι περισσότερο από το 5% όλων των καταναλωτικών δαπανών θα είναι για αυτές τις αναδυόμενες τεχνολογίες. Οι "έξυπνες" οικιακές συσκευές και τα wearables αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% των συνολικών δαπανών για αναδυόμενες τεχνολογίες το 2019. Οι έξυπνες οικιακές συσκευές θα είναι επίσης η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία τεχνολογίας με ρυθμό 38% έως το 2022. "Οι νέες αναδυόμενες τεχνολογίες μετασχηματίζουν τις τις συνήθειες των καταναλωτών, καθώς ενσωματώνονται όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά τους, γεγονός που τροφοδοτεί την δίψα του καταναλωτή για περιεχόμενο.

Οι τηλεπικοινωνίες θα είναι η μεγαλύτερη κατηγορία καταναλωτικών δαπανών για την Τεχνολογία, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ όλων των δαπανών το 2019. Το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών αφορά παραδοσιακές υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων, με την κοινωνική δικτύωση και τις συνομιλίες μέσω βίντεο να είναι επίσης σημαντικές περιπτώσεις χρήσης αυτής της κατηγορίας. Η ψυχαγωγία θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία, που αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τέταρτο των δαπανών, καθώς οι καταναλωτές ακούν μουσική, επεξεργάζονται και μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο, κατεβάζουν και παίζουν online παιχνίδια και παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές, βίντεο και ταινίες online.

τεχνολογία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕλληνικά ομόλογα: Κατά 7% αυξήθηκε το 10ετές μετά τις εξαγγελίες Τσίπρα
Next Article Θέσεις ελεγκτών στο ΚΤΕΛ Καβάλας

Related Posts

ΔΕΗ 3x3 Street Basketball: Το μπάσκετ «κατέκτησε» τις πλατείες της χώρας

1 Αυγούστου, 2025

Δόθηκε στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Πέρασαν τα πρώτα αυτοκίνητα (Εικόνες - Βίντεο)

1 Αυγούστου, 2025

Μειώσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ τον Αύγουστο

1 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.