• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν 2,5 δισ. δολάρια για την αγορά 173 πλοίων
Ειδήσεις

Οι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν 2,5 δισ. δολάρια για την αγορά 173 πλοίων

21 Οκτωβρίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μάχη «πλοίο με πλοίο» δίνουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες με τους Κινέζους συναδέλφους τους όσο αφορά στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων. Ενώ στα τέλη του 9μηνου οι κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες είχαν πάρει κεφάλι στον κατάλογο, οι Έλληνες πέρασαν στην αντεπίθεση και στα μέσα Οκτωβρίου προσπέρασαν.

Βέβαια, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν ξοδέψει τα περισσότερα χρήματα γιατί αγοράζουν πλοία μεγάλης χωρητικότητας, αναφέρει το protothema.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research, από την αρχή του χρόνου και έως τα μέσα Οκτωβρίου οι Έλληνες έχουν αγοράσει 173 πλοία έναντι 168 των Κινέζων.

Οι ελληνόκτητες ναυτιλιακές έχουν δώσει 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 1,828 των Κινέζων, οι οποίοι έχουν ρίξει το βάρος τους στα φορτηγά πλοία λόγω της καλής ναυλαγοράς.

Οι Έλληνες έχουν αγοράσει 97 φορτηγά πλοία έναντι 132 των Κινέζων, 55 δεξαμενόπλοια έναντι 28, 18 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έναντι επτά και τρία υγραεριοφόρα έναντι ενός.

Στην τρίτη θέση, με βάση τα ον αριθμό πλοίων, πέρασαν οι Σιγκαπουριανές εταιρείες με 33 πλοία, συνολικής αξίας 467,2 εκατομμυρίων. Όμως αν υπολογίζει κανείς τα χρήματα που έχουν δοθεί οι Νορβηγοί με 31 πλοία έχουν 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Εφοπλιστές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ καλή μέρα από το πρωί φαίνεται
Next Article «Παράθυρο» για μέρισμα και νέες παροχές: Ανάσα σε νοικοκυριά, επιχειρήσεις και συνταξιούχους από το υπερπλεόνασμα

Related Posts

Γιγαντιαία κουνούπια στην Κίνα: Το νέο όπλο κατά της επιδημίας χικουνγκούνια

7 Αυγούστου, 2025

Τζόκερ 7/8/2025: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 22 εκατ. ευρώ

7 Αυγούστου, 2025

Η Αρκτική μεταμορφώνεται: Oχι πια χιόνι, αλλά βροχές και λουλούδια

7 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.