• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν 2,13 δισ. δολάρια για 43 αγορές πλοίων
Ειδήσεις

Οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν 2,13 δισ. δολάρια για 43 αγορές πλοίων

6 Ιουνίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αυξημένη η επενδυτική δραστηριότητα στις νέες παραγγελίες για το πρώτο τρίμηνο του 2018, ενώ, αντιθέτως, στις αγοραπωλησίες second hand πλοίων παρατηρείται μία υστέρηση. Η αίσθηση ότι οι αξίες των πλοίων σύντομα θα αρχίσουν να ανεβαίνουν έστειλε περισσότερους εφοπλιστές στα ναυπηγεία για να προλάβουν τα μειωμένα κόστη ναυπήγησης. Μεταξύ αυτών και τους Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι επένδυσαν σε νεότευκτα πλοία πάνω από 2,13 δισ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny. Το πρώτο τρίμηνο του 2018 τοποθετήθηκαν παραγγελίες για 288 νεότευκτα πλοία όλων των κατηγοριών, έναντι 150 περίπου πέρυσι. Οι Έλληνες εφοπλιστές τοποθέτησαν το πρώτο τρίμηνο του 2018 παραγγελίες για 43 πλοία (το 14,9% του συνόλου), ενώ οι ανταγωνιστές τους Κινέζοι τοποθέτησαν παραγγελίες για 85 πλοία (30% του συνόλου).

Η συνολική αξία των νέων παραγγελιών υπολογίζεται σε πάνω από 10,06 δισ. δολάρια. Οι Έλληνες, όπως προαναφέρθηκε, τοποθέτησαν παραγγελίες για 43 πλοία με μέση μεταφορική ικανότητα 99.125 dwt και αξία άνω των 2,13 δισ. δολαρίων, ενώ οι Κινέζοι τοποθέτησαν παραγγελίες για 85 πλοία με μέση μεταφορική ικανότητα 104.830 dwt και αξία άνω των 2,44 δισ. δολαρίων.
Αναφορικά με το ενδιαφέρον που συγκεντρώνει ο κάθε τύπος πλοίου, η Golden Destiny σημειώνει ότι το 32% των πλοίων που παραγγέλθηκαν είναι bulk carriers, το 26% δεξαμενόπλοια, το 21% πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το 11% πλοία μεταφοράς αερίων (LNG, LPG), ενώ ένα 5% είναι κρουαζιερόπλοια και 3% γενικού φορτίου.

Οι Έλληνες εφοπλιστές, σε αντίθεση με τη διεθνή τάση, έστρεψαν περισσότερο το εν- διαφέρον τους στα δεξαμενόπλοια, καθώς από τα 43 πλοία τα 24 είναι δεξαμενόπλοια και μόλις τα εννέα είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Τα υπόλοιπα είναι πλοία μεταφοράς αερίων (οκτώ πλοία) και containerships (δύο πλοία).
Αναφορικά με τις ναυπηγικές μονάδες που προτίμησε ο διεθνής εφοπλισμός, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Κίνα πήρε τη μερίδα του λέοντος. Τα κινεζικά ναυπηγεία δέχθηκαν παραγγελίες για την κατασκευή 161 πλοίων, τα γιαπωνέζικα για την κατασκευή 39 πλοίων και τα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας είχαν παραγγελίες για 74 πλοία. Οι υπόλοιπες παραγγελίες διοχετεύθηκαν σε ναυπηγεία άλλων χωρών.

Πηγή: parapolitika.gr

Εφοπλιστές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕΦΚΑ: Στα 120 εκατ. ευρώ τα χρέη που δεν μπορούν να εισπραχθούν - Πότε διαγράφονται
Next Article Στο φουλ οι μηχανές από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Franchise, ανανέωση της εμπιστοσύνης των μελών στο Δ.Σ.

Related Posts

ΙΟΒΕ: Εως 16 δισ. ευρώ το ετήσιο κόστος για την οικονομία από την κλιματική αλλαγή

17 Ιουνίου, 2025

Κυρ. Μητσοτάκης στη Les Εchos: Επιδιώκουμε η τεχνολογία και η καινοτομία να διαδραματίσουν έναν πιο σημαντικό ρόλο στην οικονομία

17 Ιουνίου, 2025

Álvaro Pereira (ΟΟΣΑ): Η "ασημένια οικονομία" αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.