• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Οι Έλληνες κόβουν μέχρι και το ψωμί
Οικονομία

Οι Έλληνες κόβουν μέχρι και το ψωμί

31 Μαρτίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αίσθηση προκάλεσαν τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων Ευάγγελος Καλούσης από το βήμα της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης του ΣΕΒτ.

Σύμφωνα με τον ίδιο το πρώτο δίμηνο του έτους σημειώθηκε πτώση 5-7% στην ελληνική αγορά του γάλακτος και του ψωμιού, γεγονός που, όπως εξήγησε, συνδέεται με τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης, αλλά και τις προσεκτικές αγορές που πραγματοποιούν πλέον οι καταναλωτές.

Σύμφωνα με τον κ. Καλούση, η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών, προσπαθεί να επιβιώσει και να ξεπεράσει τα εμπόδια που έχει δημιουργήσει η 6ετής κρίση, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα σαν μια μεγάλη πρόκληση, για να κτίσει ένα καλύτερο μέλλον για την ίδια, τους εργαζόμενους και τους καταναλωτές.

Στόχος όλων, είναι η δημιουργία υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων τόσο για την ελληνική, όσο και για τις ξένες αγορές.

Η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε συνέχεια της έρευνας της εταιρείας συμβούλων λιανικών πωλήσεων IRI σύμφωνα με την οποία τον Ιανουάριο η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ μειώθηκε κατά 10% και συγκεκριμένα στα τρόφιμα κατά 8,7%.

Η ίδια εταιρεία διαπίστωσε ότι πολλά νοικοκυριά διαθέτουν μόνο 20 ευρώ τον μήνα για σούπερ μάρκετ -ενώ πριν από την κρίση διέθεταν 100 και στη μέση της κρίσης 50 ευρώ- και ότι ο τζίρος τους φέτος θα μειωθεί κατά 500 με 600 εκατ., δηλαδή 3,6%.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟ Εμανουέλ Μακρόν οδεύει προς τον προεδρικό θώκο της χώρας
Next Article Αλέξης Τσίπρας: Λάθος τακτική ή επιχείρηση «καμένη γη»;

Related Posts

Προσωπικός Αριθμός: Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση δελτίου ταυτότητας

30 Ιουνίου, 2025

Κοινωνικός Τουρισμός: Τέλος χρόνου για το voucher – Τι γίνεται εάν δεν το χρησιμοποιήσετε

30 Ιουνίου, 2025

Δηλώσεις μίσθωσης: Τελειώνει η προθεσμία για την υποβολή χωρίς πρόστιμο – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

30 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.