• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οι Κινέζοι επενδύουν περισσότερα χρήματα στις αγορές πλοίων από τους Έλληνες
Ειδήσεις

Οι Κινέζοι επενδύουν περισσότερα χρήματα στις αγορές πλοίων από τους Έλληνες

23 Ιουλίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Έχουν τα φορτία γιατί να μην έχουν και ισχυρό εμπορικό στόλο. Με τη λογική αυτή, οι κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες βρίσκονται σε αντεπίθεση διαρκείας και μέσα στο 2020 έχουν επενδύσει ήδη 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 81 εμπορικών πλοίων έναντι των Ελλήνων που έχουν δώσει 1,4 δισ. δολάρια για 89 πλοία σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research για έως τις 17 Ιουλίου.

Από τα 81 πλοία που αγόρασαν οι Κινέζοι 53 είναι φορτηγά,, 20 δεξαμενόπλοια και οκτώ μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αναφέρει το newmoney.
Ακολουθούν οι Έλληνες με 43 φορτηγά, 33 δεξαμενόπλοια, 10 containerships και τρία υγραεριοφόρα.

Από τα στοιχεία προκύπτει ότι οι Κινέζοι ρίχνουν το βάρος τους στα φορτηγά πλοία και οι Έλληνες στα δεξαμενόπλοια όπου είναι κυρίαρχοι ελέγχοντας το 26% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων.

Όμως η γενική συγκριτική εικόνα σε σχέση με το 2019 δείχνει ότι οι ρυθμοί είναι μειωμένοι προφανώς λόγω του lock down και των παρενεργειών που αυτό προκάλεσε.

Στη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του 2019 αγοράστηκαν συνολικά 770 πλοία έναντι 9,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020 δόθηκαν 8,3 δισεκατομμύρια για 574 πλοία.

Στην τρίτη θέση είναι εταιρείες της Νορβηγίας με 466,8 εκατ. δολάρια στην 4η η Γερμανία με 384 εκατ. και στην 5η η Νότιος Κορέα με 247,9 εκ.

Πλοια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article30 θέσεις εργασίας στο Δήμο Αγίας Παρασκευής
Next Article Θέσεις 2 ατόμων στο Δήμο Σοφάδων

Related Posts

Κίνα: Γιατί βάζει στο μικροσκόπιο τα τσιπ H20 της Nvidia

1 Αυγούστου, 2025

Γιατί η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ δε θα εκτροχιάσει την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας

1 Αυγούστου, 2025

Διεθνής μελέτη: Η ντομάτα ήταν η γιαγιά της… πατάτας – Λύθηκε το μυστήριο της δημιουργίας της

1 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.