• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Opinion»Οι millennials αλλάζουν την αγορά της Ευρώπης
Opinion

Οι millennials αλλάζουν την αγορά της Ευρώπης

11 Φεβρουαρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η ισχυρή καταναλωτική ευρωπαϊκή αγορά αλλάζει εξαιτίας της νεολαίας της. Σχεδόν ένας στους τρεις Ευρωπαίους είναι κάτω των 30 ετών και οι ετήσιες δαπάνες των οικογενειών που ανήκουν στη γενιά των millennials προβλέπεται να αυξηθούν στα περίπου 50.000 ευρώ μέχρι το 2022.

Παρακάτω παρουσιάζονται πέντε τάσεις στις οποίες εστιάζουν οι επιχειρήσεις και δραστηριοποιούνται στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων.

Του Andy Wild*

Δημιουργήστε τους συναισθήματα. Οι millennials προτιμούν να αγοράζουν «εμπειρίες» παρά προϊόντα. Η επιτυχία των παιχνιδιών απόδρασης είναι μια απτή απόδειξη αυτής της τάσης.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της φιλοξενίας και του ελεύθερου χρόνου καθώς και στους κλάδους της λιανικής και της τεχνολογίας μπορούν να επωφεληθούν από τη συγκεκριμένη εξέλιξη εάν αξιοποιήσουν την ανάγκη των νέων καταναλωτών για περιπέτεια.

Το τέλος του ενός προϊόντος «για όλα τα γούστα». Οι νέοι Eυρωπαίοι έλκονται από τα ιδιαίτερα, εξατομικευμένα και τοπικά προϊόντα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ευρώπη οι μικρο-ζυθοποιίες έχουν τριπλασιαστεί μέσα σε μόλις 6 χρόνια. Αυτή η τάση αναζήτησης της μοναδικότητας μπορεί να ικανοποιηθεί με την «εξατομίκευση» των προϊόντων.

Το ίδιο πλαίσιο, οι νέοι eυρωπαίοι καταναλωτές δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο πώς και πού παράγονται τα προϊόντα που αγοράζουν. Η έρευνα της HSBC τονίζει τη δυνατότητα οι επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τις νέες τεχνολογίες όπως αυτή της τρισδιάστατης εκτύπωσης για να παράγουν προϊόντα «κατά παραγγελία» .

Η γενιά του Instagram. Οι νέοι τεχνολογικά καταρτισμένοι καταναλωτές νιώθουν άνετα να κάνουν αγορές διαδικτυακά ακόμη και απευθείας από τα social media. Επτά στους δέκα χρήστες του Instagram είναι κάτω των 35 ετών και το 80% των χρηστών ακολουθούν κάποιον εταιρικό λογαριασμό.

Στον καταναλωτικό κλάδο η παρουσία εταιρικού λογαριασμού στα social media και η ουσιαστική αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι καίριας σημασίας.

Η ανάδειξη του υπεύθυνου καταναλωτή. Μια έρευνα της HSBC δείχνει ότι τα δύο τρίτα των καταναλωτών θέλουν να αγοράζουν από επιχειρήσεις που λειτουργούν με «ηθικό τρόπο», αλλά δεν μπορούν όλοι να ανταποκριθούν οικονομικά σε αυτή τους την επιθυμία. Η δυνατότητα να αποδείξει μια επιχείρηση τα πράσινα «εχέγγυά» της δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο σε μάρκες πολυτελείας ή σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων.

Για παράδειγμα, η εταιρεία ρούχων H&M το 2012 παρουσίασε την κολεξιόν «Conscious», η οποία παράγεται από 100% ανακυκλωμένα υλικά και σκοπεύει μέχρι το 2030 να χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα ή άλλα υλικά που παράγονται με φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους σε όλα τα προϊόντα της.

Παραμένοντας «υγιείς». Οι νέοι Ευρωπαίοι δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη διατροφή τους και στην άσκηση. Η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς του fitness αποτιμάται στα 26,6 δισεκατομμύρια ευρώ και είναι η μεγαλύτερη παγκοσμίως.

Σύμφωνα με έρευνες, η πλειοψηφία των νεαρότερων καταναλωτών θα δαπανούν περισσότερα χρήματα σε αθλητική ένδυση και υπόδηση στο μέλλον. Παρομοίως, η αγορά οργανικών τροφίμων στην ΕΕ έχει αυξηθεί κατά 50% την τελευταία τετραετία, αγγίζοντας τα 30 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της υγείας, της διατροφής και της ευεξίας έχουν δυνατότητες εντυπωσιακής ανάπτυξης.

*Επικεφαλής Commercial Banking της HSBC για την Ευρώπη

Wild
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕπίδομα Παιδιού-Α21: Τι ισχύει τελικά με εισοδηματικά κριτήρια & δικαιούχους
Next Article Πόσο ελκυστικοί είναι οι μισθοί στη Γερμανία;

Related Posts

Συλλαλητήριο πνιγμένο στο αίμα

16 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Η αντιφιλελεύθερη λύση

16 Ιουνίου, 2025

Με το βλέμμα στις σινοαμερικανικές διαπραγματεύσεις

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.