• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Ο Ερντογάν ξεκινά πόλεμο στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Ειδήσεις

Ο Ερντογάν ξεκινά πόλεμο στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

5 Ιουλίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στη λίστα των τουρκικών αρχών, εκτός της εταιρείας από το Βόλφσμπουργκ και των θυγατρικών Audi, Porsche και Skoda, βρίσκονται και οι BMW και Mercedes.

Η έρευνα που ανακοινώθηκε στις 11 Ιουνίου επικεντρώνεται σε τεχνικά θέματα και πιο συγκεκριμένα στους ηλεκτρονικούς περιοριστές ταχύτητας (κόφτες), στη νόμιμη ή όχι τοποθέτηση και χρήση των φίλτρων περιορισμού των μικροσωματιδίων, σε τεχνικά ζητήματα σχετικά με την τεχνολογία του συστήματος που ψεκάζει τα καυσαέρια πριν αυτά περάσουν στον καταλύτη (SCR), καθώς και στις δεξαμενές AdBlue.

Νωρίτερα, η VW ανακοίνωσε ότι «παγώνει» τα σχέδια της σχετικά με την ανέγερση μίας νέας μονάδας συναρμολόγησης, αιτιολογώντας την απόφασή της λόγω της περιορισμένης ζήτησης νέων μοντέλων που έφερε η πανδημία του Covid-19.

Το ύψος της επένδυσης αρχικά είχε υπολογιστεί στα 1,3 δισεκ. ευρώ, με την παραγωγή να ξεκινούσε το 2022, με την συναρμολόγηση των νέων VW Passat και Skoda Superb, έχοντας στόχο τα 300.000 οχήματα ετησίως.

Ωστόσο η παραπάνω απόφαση βρήκε έντονες αντιδράσεις από τα γερμανικά συνδικάτα λόγω κυρίως της κατάργησης των ατομικών ελευθεριών, αλλά και της στρατιωτικής εισβολής στη Συρία.

Ερντογάν
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΛιβύη: Νέες προκλητικές δηλώσεις Ακάρ με αναφορές στη «Γαλάζια Πατρίδα»
Next Article Κορωνοϊός-Ισπανία: Ξανά σε lockdown 200.000 κάτοικοι στην Καταλονία

Related Posts

Γιατί προσπερνούν τους GenX στην εταιρική διαδοχή

11 Αυγούστου, 2025

Από τις startups στις βίλες: Πως δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ η νέα γενιά AI δισεκατομμυριούχων

11 Αυγούστου, 2025

ΑΑΔΕ - Επιχείρηση «Κρουαζιέρα θα σε πάω»: Φοροδιαφυγή σε ημερόπλοια της Σαντορίνης

11 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.