• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Ο καιρός μείωσε την κατανάλωση μπίρας το πρώτο εξάμηνο του έτους
Ειδήσεις

Ο καιρός μείωσε την κατανάλωση μπίρας το πρώτο εξάμηνο του έτους

16 Αυγούστου, 2019Updated:16 Αυγούστου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μπροστά σε έναν απρόβλεπτο παράγοντα που προκάλεσε μείωση των πωλήσεών τους το πρώτο εξάμηνο του 2019 βρέθηκαν οι υπεύθυνοι των εταιριών ζυθοποιίας.

Οι χαμηλές θερμοκρασίας και ο βροχερός καιρός που επικράτησαν για μεγάλο διάστημα μέχρι τα μέσα Ιουλίου στην Ελλάδα έφεραν, σύμφωνα με την Καθημερινή, μείωση των πωλήσεων μπίρας κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2018, αναφέρει το protothema.

Ο δεύτερος - προγραμματισμένος - παράγοντας είχε να κάνει με την απουσία κάποιου μεγάλου αθλητικού γεγονότος όπως π.χ. το Μουντιάλ που διεξήχθη τη Ρωσία το 2018.

Από την πλευρά τους οι εταιρείες ζυθοποιίας επιχειρούν να «απαντήσουν» στην εξέλιξη αυτή με ένα σχέδιο που περιλαμβάνει:

- καινούργια προϊόντα στο ράφι και το ψυγείο
- τοποθέτηση εξοπλισμού για τη διάθεση βαρελίσιας μπίρας σε χώρους όπως εστιατόρια, μπαρ, καφέ και ξενοδοχεία.

μπίρα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜε τους Γιατρούς του Κόσμου, 10 χρόνια πριν, στην Αφρική...
Next Article Η δυτική τύφλωση και το Ισλάμ

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.