• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πέντε μνηστήρες για τον άξονα Καλαμάτα – Μεθώνη
Ειδήσεις

Πέντε μνηστήρες για τον άξονα Καλαμάτα – Μεθώνη

5 Ιουλίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Πέντε οι όμιλοι που εκδήλωσαν εχθές ενδιαφέρον για το διαγωνισμό για τη «μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» του Υπουργείου Υποδομών.

Το ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.

Η σύμβαση παραχώρησης θα έχει διάρκεια 30 χρόνια ενώ προβλέπεται πως για την κατασκευή θα απαιτηθούν τέσσερα χρόνια και το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής ανέρχεται στα 312,23 εκατ. ευρώ, αναφέρει το newmoney.

Πρόκειται για τον δεύτερο οδικό άξονα που προωθείται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και πληρωμές διαθεσιμότητας. Ο πρώτος είναι το τμήμα Ηράκλειο – Νεάπολη, του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Για το συγκεκριμένο έργο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη» στην οποία συμμετέχει η ΑΒΑΞ, η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η Shikun Binui Ltd. (ισραηλινός όμιλος) και η κοινοπραξία Acciona Concessiones – Μυτιληναίος.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔιψήφια διαφορά υπέρ της ΝΔ «βλέπουν» και οι μπουκμέικερς (κάρτες)
Next Article Bloomberg: Οι αστοχίες στα συστήματα της Boeing οφείλονται στην απασχόληση άπειρων εξωτερικών εργαζομένων

Related Posts

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.