• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»«Πήρε τα πάνω της» η αγορά τη Μεγάλη Εβδομάδα
Ειδήσεις

«Πήρε τα πάνω της» η αγορά τη Μεγάλη Εβδομάδα

23 Μαΐου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αυξημένες πωλήσεις σε αξία κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο με βάση τα στοιχεία της Nielsen, την εβδομάδα πριν το Πάσχα.

Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) παρουσίασαν θετική τάση στο +8,8%, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (9-15 Απριλίου 2018), αναφέρει το in.gr.

Σημειώνεται ότι στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου περιλαμβάνονται καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών.

Τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό 7%

Σύμφωνα με την Nielsen, οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.

Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των τροφίμων & ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.

αγορά
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 15 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
Next Article Ελεύθερα τα διόδια τις δύο Κυριακές των Εκλογών

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale

16 Ιουνίου, 2025

Νίκη Κεραμέως: 1.000 πρόσθετες θέσεις εργασίας για άτομα με αναπηρία σε δήμους

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.