• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»«Περιβαλλοντικό Τέλος» έως 3.000 ευρώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Ειδήσεις

«Περιβαλλοντικό Τέλος» έως 3.000 ευρώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα

27 Απριλίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

«Περιβαλλοντικό Τέλος» από 1.000 ευρώ έως και 3.000 ευρώ στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα εξετάζει να επιβάλλει το υπουργείο Οικονομικών κατά τον εκτελωνισμό των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro4 ή και παλαιότερες αλλά και διπλασιασμό των δασμών στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5 ή την παλαιότερη Euro 6!

Τα παραπάνω είναι μερικά από τα καινούρια στοιχεία που τελούν υπό εξέταση στο νομοσχέδιο που αφορά τα αυτοκίνητα τα οποία και δημοσιεύει το Newsauto.gr.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Τέλος Ταξινόμησης  θα παραμείνει προοδευτικό με αποτέλεσμα να φορολογείται μόνο το υπερβάλλον ποσό με τον αυξημένο συντελεστή και όχι ολόκληρο το ποσό.

Ωστόσο όπως φαίνεται στα παλιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα επειδή το κόστος εκτελωνισμού δεν μπορεί να αυξηθεί υπερβολική εξαιτίας της ευρωπαϊκής νομοθεσίας το υπουργείο Οικονομικών σε συνεργασία με το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας εξετάζουν την επιβολή ενός νέου «Περιβαλλοντικού Τέλους» κατά την εισαγωγή των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε το κόστος τους να γίνει απαγορευτικό και να μην μετατραπεί η Ελλάδα σε μια «χωματερή» παλαιών αυτοκινήτων.

Το αρχικό σχέδιο του υπουργείο Οικονομικών να υπενθυμίσουμε πως περιελάμβανε συντελεστή Τέλους Ταξινόμησης σε ποσοστό 500% για όσα πληρούν την οδηγία ρύπων Euro4 και 1.000% για όσα οχήματα πληρούσαν τις παλαιότερες οδηγίες ρύπων.

Ωστόσο εξαιτίας της τεράστιας απομείωσης που κατέγραφαν οι Αξίες Λιανικής προ Φόρων των συγκεκριμένων αυτοκινήτων το οικονομικό επιτελείο σε συνεργασία με το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας εξετάζουν σοβαρά την επιβολή ενός «Περιβαλλοντικού Τέλους» ύψους από 2.000 ευρώ και άνω ώστε να γίνει ασύμφορη η εισαγωγή τους!

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες το «Περιβαλλοντικό Τέλος» θα αυξάνεται ανάλογα με την οδηγία ρύπων που πληροί το όχημα που εισάγεται στην Ελλάδα και μπορεί να ξεπερνά ακόμη και τις 3.000 ευρώ αν είναι πολύ παλαιό.

Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο φαίνεται ότι δεν εξετάζει να αυξήσει τους δασμούς μόνο στα Euro 4 ή και παλαιότερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αλλά να διπλασιάσει και το συντελεστή που αφορά στα Euro 5 οχήματα. Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες το Τέλος Ταξινόμησης στα Euro5 μεταχειρισμένα οχήματα θα αυξηθεί σε 100% από 50% που είχε αρχικά εξεταστεί το ΥΠΟΙΚ με αποτέλεσμα οι εισαγωγές των συγκεκριμένων οχημάτων να κοστίζει ακριβότερα.

Τέλος στα Euro6 ενώ το αρχικό σχέδιο όριζε ότι θα καταργηθούν οι 4 υποκατηγορίες που υπάρχουν και δεν θα επιβάλλεται επιπλέον δασμός στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα που θα πληρούσαν την συγκεκριμένη οδηγία τελικά φαίνεται ότι οι υποκατηγορίες θα μειωθούν σε 2 με αποτέλεσμα όσα εισαγόμενα μεταχειρισμένα πληρούν τις δύο τελευταίες υποκατηγορίες της Euro6 οδηγίας δεν θα επιβάλλεται επιπλέον δασμός ενώ στα δύο παλαιότερες θα επιβάλλεται επιπλέον δασμός σε ποσοστό 50%!

Αποτέλεσμα της παραπάνω πρακτικής είναι οι δασμοί στα οχήματα που πληρούν την πρώτη και παλαιότερη υποκατηγορία της οδηγίας Euro6 να καταβάλλουν υψηλότερους δασμούς έως και 192% σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα που ανήκουν στην πρώτη και νεότερη κατηγορία της οδηγίας Euro6.

 

Πηγή: Newsauto.gr

μεταχειρισμένα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜιχάλης Χρυσοχοΐδης: Θα κερδίσουμε και αυτόν τον πόλεμο, σας διαβεβαιώ
Next Article Tέλος οι χρονοβόρες διαδικασίες: Σύνταξη στο e-mail σε λίγα δευτερόλεπτα!

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.