• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»Ποιοι και γιατί μποϊκοτάρουν τη Google
Business World

Ποιοι και γιατί μποϊκοτάρουν τη Google

23 Μαρτίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η κρίση που ξέσπασε προ ημερών σχετικά με τις διαφημίσεις της Google παίρνει πλέον παγκόσμιες διαστάσεις. Όλο και περισσότεροι επιχειρηματικοί κολοσσοί, όπως J&J, ΑΤ&Τ και Verizon, σταματούν τις δαπάνες για διαφημιστική προβολή στο YouTube, εκφράζοντας ανησυχίες για το γεγονός ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται δίπλα σε αναρτήσεις με προσβλητικό ή και άσεμνο περιεχόμενο.

Το θέμα ξέσπασε την περασμένη εβδομάδα όταν οι Times έγραψαν ότι κάποιες διαφημίσεις προβάλλονταν μαζί με βίντεο του YouTube που μιλούσαν ευνοϊκά για την τρομοκρατία και τον αντισημιτισμό.

Η βρετανική κυβέρνηση και η εφημερίδα Guardian απέσυραν διαφημίσεις τους, ενώ η εταιρεία Havas, η έκτη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, απέσυρε τις διαφημίσεις των πελατών της στη Βρετανία από το διαφημιστικό δίκτυο της Google και από το Youtube.

Τα τελευταία 24ωρα, το μποϊκοτάζ εξαπλώθηκε και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και αμερικανικές εταιρίες που συνήθως ξόδευαν τα περισσότερα κονδύλια για διαφημίσεις αποφάσισαν να σταματήσουν τις δαπάνες, εξέλιξη που κοστίζει τεράστια ποσά σε Google και YouTube, ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων, αναφέρει το newmoney.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Verizon, μάλιστα, η εταιρεία ξεκίνησε και σχετική έρευνα.

Ο τομέας διαδικτύου της Google μέσω του οποίου παίζουν διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους κατά το δ' τρίμηνο είχε έσοδα 4,4 δισ. δολ.. Σε ό,τι αφορά το youtube εκτιμάται ότι τα έσοδα από διαφημίσεις κάθε χρόνο ανέρχονται σε αρκετά δισεκατομμύρια.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣαρώνει το κίνημα «κλείνω το μπλοκάκι»
Next Article ΟΑΕΔ: To πρόγραμμα επανένταξης στην αγορά εργασίας 10.000 ανέργων

Related Posts

Κομισιόν: Επέβαλε πρόστιμα 500 εκατ. ευρώ στην Apple και 200 εκατ. ευρώ στη Meta

23 Απριλίου, 2025

Αυξήθηκε ο Δείκτης Φόβου τον Ιανουάριο - Τι διαπιστώνει το ΚΕΠΕ

6 Φεβρουαρίου, 2025

AXIA: Το brand name «Ελλάδα» ανοίγει πόρτες - Τα top picks για το 2025 και οι τιμές στόχοι

5 Φεβρουαρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.